• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-15 19:16:04 följande:

hej alla!

jag gjorde ett gravtest idag och fick upp 2 streck men en av dom va grå har någon fått det så?

har du någon bild?
  • Symetrical
    babytjejen skrev 2015-12-15 19:12:24 följande:

Värre pmshumör än någonsin så väntar på att mensen ska komma med buller o bång på fredag el lördag :(

Hade jag också i 3-4 dagar, men sen försvann det pang igår och idag plussade jag, så kasta inte in handduken än!
  • Symetrical
    NooneBird skrev 2015-12-15 18:35:23 följande:
    Ja det skulle just vara typiskt att få till det nu när vi ska få hjälp! Jag är glad över att ha en plan, jag och läkaren är dessutom helt inne på samma spår vilket är jätteskönt!

Grattis till ditt plus!
    Gud, så skönt! Betyder sååå mycket. :)
    Tack skall du ha! tog sig på andra letrozolkuren.
  • Symetrical
    Längtar88 skrev 2015-12-15 18:23:37 följande:

Var nog bara ljuset på närbilden som lurades när kameran skymde. Här är tydligare

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

• mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:35:39 följande:
    har du någon bild?
    nej jag kasta det på morgon men prata med en på jobbet om de och hon sa att de kan va nått men vill inte hoppas för mycket tänkte kolla om någon mer har fått samma :)
  • mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:35:39 följande:
    har du någon bild?
    jag har bim den 21 december 
  • Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-15 19:51:47 följande:

jag har bim den 21 december 

Men då är det ju hur tidigt som helst! Känns absolut inte kört då.
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Asså jag kan verkligen inte ens se var du ser att strecket skulle vara :s
  • glittersol
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:

Hmm kanske kanske kanske ses ngt men svårt att veta om det är något där! När har du bim?
  • hoppasbli4
    Längtar88 skrev 2015-12-15 20:05:53 följande:
    Asså jag kan verkligen inte ens se var du ser att strecket skulle vara :s
    jag tycker också jag skymtar ett streck =)