• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Vinja

Grattis till dagens nya plus! Sa roligt att lasa om!

Sjalv mar jag fortfarande illa, till och fran, men i morse (runt kl 10.00) kraktes jag faktiskt. Har nog ALDRIG varit sa glad over att krakas, haha! Har ju bestamt att testa pa Torsdag och det kanns som om tiden SNIGLAR sig fram :(

Vill testa idag, fast jag bara ar pa BIM-4. Kanner mig dock gravid. Det ar en helt ny kansla som jag aldrig upplevt tidigare och om det visar sig att jag inte ar gravid kommer haf nog faktiskt bli mer forvanad an besviken.

Nagon mer som har BIM i helgen?

• Vinja

Forresten, ar det nan annan har inne som brukar kolla pa "pregnancy announcements" pa youtube? Finns jattemanga ihopklippta hemmafilmer med folk som berattar for familj etc att dom vantar barn, det ar SA beroendeframkallande!

Har varit sa gratmild den senaste tiden att jag har gratit floder medan jag kollat pa dessa videos. En gang kom min pojkvan in i rummet och blev jatteorolig for att han trodde att det hade hant nagot, haha!

• HelenaSaga

Jag har bim på söndag/måndag. Tänkte faktiskt testa imorgon bara för det vore roligt om jag plussade då för det är exakt två år sen jag plussade med dottern då.

• Crazy catlady

Jag har bim måndag, tisdag eller onsdag nästa vecka.. tänkte försöka hålla mig med att testa till fredag iaf..o blir det tvärblankt så testar jag inte förrens måndag eller tisdag.. 

Har inga känningar alls i skrivande stund..  Finns det någon som tidigare har plussat fast man inte känt varken molande mensvärk, trötthet mer än vanligt eller ömmande bröst o ryggslut... 

• annacnummertre

Är det någon ide att fortsätta testa? Kan strecken bli starkare? Någon som vet?

• HelenaSaga

Hur gör man för att svara på nåns inlägg? Med mitt första barn kände jag inga symptom alls förens några veckor efter jag plussat

• Längtar88

Ni kan ta bort mig från listan. Äl +14 och såhär är testet. Grattis till er som lyckats. Och oss andra: nytt år nya tag!

• Längtar88
    annacnummertre skrev 2015-12-15 17:58:45 följande:

Är det någon ide att fortsätta testa? Kan strecken bli starkare? Någon som vet?

Du är gravid! Njut istället för att testa mer! :)
  • Crazy catlady
    HelenaSaga skrev 2015-12-15 17:59:37 följande:

Hur gör man för att svara på nåns inlägg? Med mitt första barn kände jag inga symptom alls förens några veckor efter jag plussat

Antar att det va till mitt inlägg du svarade ? =) 
    Jag hade mest bara ont i ryggslutet när jag plussade med min son.. kommer dock inte ihåg hur många dagar innan det började då.. jag plussade på ÄL+10 då och kom ihåg den dagen på jobbet.. det va en jobbigt smärta i ländryggen.. Är på ca ÄL+7 idag.. tror jag och känner nada... men jag vet att alla graviditeter kan vara olika.. det är nog bara o vänta o se.. men man kan inte låta bli att känna efter olika typer av symtom.. =)