• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • finder

Menar mer eller mindre från ägglossning till mens.. har haft värk sen ägglossning

• london
    finder skrev 2015-12-15 22:19:32 följande:

Fler som haft typ mensvärk från ägglossning?

Ja jag analyserar allt.. känner av både livmoder/ äggstockar, svanken..

Ca äl+4-6

Japp! Började bara någon dag efteråt, aldrig haft så tidigare. Fick ont i brösten ungefär samtidigt och tänkte att "den här månaden kanske är då det händer", men har haft alla menssymptom som jag brukar ha, för någon dag sedan började mina svettvallningar (får jag alltid innan mens) och testade negativt idag så mensen är på g. Skrikandes
  • Längtar88
    finder skrev 2015-12-15 22:43:33 följande:

Menar mer eller mindre från ägglossning till mens.. har haft värk sen ägglossning

Jag får så, molande värk som gör sig konstant påmind. Och massa andra jobbigheter som illamående gasig och dåligt humör. Dock osäker på om humöret beror på hormoner eller smärtan/illamåendet. Menar vem blir inte grinig av att ha ont eller må illa i 2 veckor ca. Fick veta att de beror på progesteronet och är normalt. Minskar efter mensen och drf försvinner symptomen då. :)
  • ensamärstark
    finder skrev 2015-12-15 22:43:33 följande:

Vissa cyklar har jag mensvärk ända från ägglossning till mensen varje dag. Vissa cyklar känner ja ingen mensvärk alls förens dagen innan mens. Inte varit gravid någon utav gångerna.

Själv misstänker jag start att jag hade ägglossning häromdagen och har fortfarande mensvärk. Så det verkar vara en "sådan" cykel denna gång
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-15 12:16:39 följande:

Grattis! De strecken du visade upp igår gick inte att tvivla på :) 

Fattar inte hur du stod ut i nio dagar med blink, haha :P Jag hade blivit knäpp.

N'är är BIM nu då? :)

Jag blev knäpp! Med MA nyss så tänkte jag att ÄL kanske hoppar över. Men störde mig på att jag fått så mkt förhoppningar i onödan. Men idag har graviditetskollens ÄL-stickor gett utslag också så ÄL är mest troligt imorgon då, BIM 30/12. :)
  • Fian88

Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)

• Jennska

Trodde jag testade svagt positivt i fredags.. men idag kan jag inte se nåt. Jag som var helt säker på att jag är gravid! Tagit test med två olika märken. Första clearblue och idag apotekets.

• HelenaSaga

Tog ett testa tidigt test från gravidkollen idag, äl+10, helt blankt. Behöver ju inte betyda nåt men ändå. Ska hålla mig till söndag nu.