BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Menar mer eller mindre från ägglossning till mens.. har haft värk sen ägglossning
Fler som haft typ mensvärk från ägglossning?
Ja jag analyserar allt.. känner av både livmoder/ äggstockar, svanken..
Ca äl+4-6
Menar mer eller mindre från ägglossning till mens.. har haft värk sen ägglossning
Helt värdelöst att ha värk ca 25v/år..
Grattis! De strecken du visade upp igår gick inte att tvivla på :)
Fattar inte hur du stod ut i nio dagar med blink, haha :P Jag hade blivit knäpp.
N'är är BIM nu då? :)
Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)
Trodde jag testade svagt positivt i fredags.. men idag kan jag inte se nåt. Jag som var helt säker på att jag är gravid! Tagit test med två olika märken. Första clearblue och idag apotekets.
Tog ett testa tidigt test från gravidkollen idag, äl+10, helt blankt. Behöver ju inte betyda nåt men ändå. Ska hålla mig till söndag nu.
Fian88 : Svårt att se men det ser kanske inte helt blankt ut.