• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Lilla Luna

Det hade ju varit fantastiskt men känns ändå lite för bra för att vara sant. Blir nog ett test om någon dag. Mensen kanske är segstartad? Men jag ser också ett streck och stirrar på bilden flera gånger om dagen.

Symetrical skrev 2015-12-15 06:16:00 följande:

Kanske inte fattat att den är gravid än och därför du får som en liten mensliknande blödning. Inte alls så ovanligt tydligen. Kanske läge att ta ett nytt test om inte mensen kickar igång ordentligt..? Jag tyckte mig verkligen se ett streck på ditt från tl nämligen!

• Symetrical
    Lilla Luna skrev 2015-12-15 07:03:12 följande:

Det hade ju varit fantastiskt men känns ändå lite för bra för att vara sant. Blir nog ett test om någon dag. Mensen kanske är segstartad? Men jag ser också ett streck och stirrar på bilden flera gånger om dagen.

Aldrig sett spökstreck på de nya testlagretsgravtesten än så länge. Förutom ditt då, om det nu var det...
  • Symetrical
    Fian88 skrev 2015-12-15 06:47:01 följande:

Stort grattis vännen!!:)

happylife skrev 2015-12-15 06:39:36 följande:

Grattis!!!!

Tack skall ni ha, godingar. :-*
  • Lilla Luna

Känns mer som spök då det är så svagt trots BIM+1.. Fast det handlar väl om när ägget fäst också.

Symetrical skrev 2015-12-15 07:10:08 följande:

Aldrig sett spökstreck på de nya testlagretsgravtesten än så länge. Förutom ditt då, om det nu var det...

• anynumos
    Symetrical skrev 2015-12-15 05:16:37 följande:

Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...

Grattis!! SkrattandeSkrattande
  • anna90

Grattis till alla plus!! :)

Någon som tempar precis som jag och kan hjälpa mig analysera var min ÄL var/är? Såhär ser min karta ut på Fertilityfriend och med samma temperaturer inlästa på Natural Cycles... FF tycker alltså att jag hade ÄL i torsdags och NC imorgon. Hur kan det vara så stor diff? Vad tror ni?

• My102

Det här blir spännande. Tror jag hade ÄL ons-lörd förra veckan, sista mens började 25 nov.

Fick hem ÄL stickor i fredags och har testat negativt sönd, måndag och idag.

Jag känner ryggvärk ibland och ont i nedre delen av magen.

Undra om det kan va nåt på G!

• annacnummertre
    Symetrical skrev 2015-12-15 06:26:10 följande:
    Åh, grattis till dig också!
    GRATTIS :)
    Vad har du haft för symtom?