• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    annacnummertre skrev 2015-12-15 12:15:48 följande:

GRATTIS :)

Vad har du haft för symtom?

Tack!

Har känt ungefär som förra månaden bortsett från att brösten varit galet ömma (vänster har till och med varit lite knöligt), sen har jag varit lite virrigare än vanligt (första gravtecknet med sonen), brutalt trött sedan i söndags (var övertygad om att jag höll på att bli sjuk). Har även haft lite märklig hjärtklappning till och från och varit överdrivet gråtmild, vilket INTE är likt mig.
  • Symetrical
    primavolta skrev 2015-12-15 12:37:39 följande:

Men shit min mobil visar inte alla bilder.. G R A T T I S ! Häftigt!

Hahaha. Tack!
  • Symetrical
    Fian88 skrev 2015-12-15 12:55:00 följande:

Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..

Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!

Jag skymtar faktiskt också något, ffa när jag mörkar ner bilden!

• Jennska
    lindaR1981 skrev 2015-12-15 12:56:36 följande:

Apotekets gravtest är det bra?

Undrar jag också. Tog ett clearbluetest i fredags som man kan ana en skugga på. Ska ta ett nytt test imorn men det är apotekets och tänk om det inte visar något bara för att det kanske inte är så bra?
  • Cfmilla

Bim +9 ingen mens och inget pluss. Tappen känns låg, mjuk och stängd. Ni som plussat hur är era!? Blir till att ringa mvc sedan, så jobbigt detta

• lindaR1981

Tog apotekets självtest visade negativt

Är extremt trött hela dagarna, brösten ömmar och är större än vanligt

• Testartest

ÄL+ 7 eller 8 idag, Bim 22/12... Känns som om mensen ska börja nu och nån form av spottings eller mörk flytning...

• Symetrical
    Cfmilla skrev 2015-12-15 13:18:57 följande:

Bim +9 ingen mens och inget pluss. Tappen känns låg, mjuk och stängd. Ni som plussat hur är era!? Blir till att ringa mvc sedan, så jobbigt detta

Den varierar mellan att vara låg och medium, mjuk hela tiden och stängd. Tycker dock att jag jämt har så mellan äl och mens, men största skillnaden nu är att liksom hela underlivet är svullet! Kommer knappt in för att känna tappen.
  • Cfmilla
    Symetrical skrev 2015-12-15 13:29:00 följande:

Den varierar mellan att vara låg och medium, mjuk hela tiden och stängd. Tycker dock att jag jämt har så mellan äl och mens, men största skillnaden nu är att liksom hela underlivet är svullet! Kommer knappt in för att känna tappen.

Ja så känns det för mig också att det känns trångt... Men jag har svamp med, så kan ju vara den också.

Får ge det någon dag till, har ett test, sedan ringer jag mvc...
  • Jennska
    lindaR1981 skrev 2015-12-15 13:22:56 följande:

Tog apotekets självtest visade negativt

Är extremt trött hela dagarna, brösten ömmar och är större än vanligt

Jag köpte 2-pack av dem. Testade med ett,visade neg. Väntade nån dag. Testade med clearblue istället som jag tyckte visade svaaagt positivt. Och nu har jag ju då det andra apotekstestet kvar som jag tänkte prova med imorn.