• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-15 06:22:28 följande:
    Symetrical skrev 2015-12-15 06:17:45 följande:

I knew it! Kör så det ryker nu!

Yes! Känns helbäst att vi ens kan försöka igen!
    Grattis! De strecken du visade upp igår gick inte att tvivla på :) 
    Fattar inte hur du stod ut i nio dagar med blink, haha :P Jag hade blivit knäpp.
    N'är är BIM nu då? :)
  • Jennska

Hur länge bör man vänta mellan två test? Tog ett i fredags och tyckte mig ana skuggan av ett streck,men kan ju vara inbillning ( la upp en bild i en annan tråd och det var iaf en mer än jag som såg något där ) nu är man ju förbannat otålig att se ifall det har stigit! Men vill ju inte heller ta ett nytt för tidigt.

• primavolta
    Symetrical skrev 2015-12-15 05:16:37 följande:

Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...

Men shit min mobil visar inte alla bilder.. G R A T T I S ! Häftigt!
  • primavolta
    SSK13 skrev 2015-12-15 06:08:47 följande:

Jag har ett BIM! 30 december. Någon vänlig själ får jättegärna lägga till mig i listan :)

Idag på den nionde dag fick jag en fast smiley! Snacka om att jag fick vänta in i det sista. Men nu så!

Sköönt, kör hårt ;)
  • Fian88
    HCS skrev 2015-12-15 11:19:02 följande:

Har inte skrivit så mycket här men ligger med i bim listan :) Fick detta i morse på äl+10...

skymtar något! åh hoppas hoppas!:)
  • Fian88

Just nu känns det väldigt drygt att jag inte får veta resultatet på progesteronprovet förrän i början av januari, vill ju veta nuu om jag fick äl denna cykel. Bim igår enligt app men bim kan även vara idag, imorgon eller i övermorgon. Ingen mens än men negativt test idag:'(

• Fian88

Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..
    Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!

• Fian88

och nu ser jag att där syns nada när man ser på datorn haha. Varför ska man vara så testgalen för?!

• Symetrical
    anna90 skrev 2015-12-15 11:54:37 följande:

Grattis till alla plus!! :)

Någon som tempar precis som jag och kan hjälpa mig analysera var min ÄL var/är? Såhär ser min karta ut på Fertilityfriend och med samma temperaturer inlästa på Natural Cycles... FF tycker alltså att jag hade ÄL i torsdags och NC imorgon. Hur kan det vara så stor diff? Vad tror ni?

Jag tror absolut att du hade det igår och om du registrerar två höga tempar till kommer ff att ändra till den dagen. Eftersom det är en streckad linje är den än så länge preliminär.