BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
I knew it! Kör så det ryker nu!
Hur länge bör man vänta mellan två test? Tog ett i fredags och tyckte mig ana skuggan av ett streck,men kan ju vara inbillning ( la upp en bild i en annan tråd och det var iaf en mer än jag som såg något där ) nu är man ju förbannat otålig att se ifall det har stigit! Men vill ju inte heller ta ett nytt för tidigt.
Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...
Jag har ett BIM! 30 december. Någon vänlig själ får jättegärna lägga till mig i listan :)
Idag på den nionde dag fick jag en fast smiley! Snacka om att jag fick vänta in i det sista. Men nu så!
Har inte skrivit så mycket här men ligger med i bim listan :) Fick detta i morse på äl+10...
Just nu känns det väldigt drygt att jag inte får veta resultatet på progesteronprovet förrän i början av januari, vill ju veta nuu om jag fick äl denna cykel. Bim igår enligt app men bim kan även vara idag, imorgon eller i övermorgon. Ingen mens än men negativt test idag:'(
Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..
Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!
Apotekets gravtest är det bra?
och nu ser jag att där syns nada när man ser på datorn haha. Varför ska man vara så testgalen för?!
Grattis till alla plus!! :)
Någon som tempar precis som jag och kan hjälpa mig analysera var min ÄL var/är? Såhär ser min karta ut på Fertilityfriend och med samma temperaturer inlästa på Natural Cycles... FF tycker alltså att jag hade ÄL i torsdags och NC imorgon. Hur kan det vara så stor diff? Vad tror ni?