• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    Agnessa skrev 2015-12-16 16:44:40 följande:

Ja jag funderar också på det (hoppas som tusan). Har aldrig någonsin haft en sådan smärta. Men kan man verkligen känna när det fäster?

Personligen har jag bara känt ökad molvärk och stickningar efter att ägget fäst och exakt när det gjort det, men man har ju hört om många som tyckt sig göra det.
  • Agnessa
    Symetrical skrev 2015-12-16 17:32:09 följande:

Personligen har jag bara känt ökad molvärk och stickningar efter att ägget fäst och exakt när det gjort det, men man har ju hört om många som tyckt sig göra det.

Ja alltså jag vet inte om det är just det eller om det bara är något annat, kanske något som händer i livmodern. Ingen aning, men jag har som sagt aldrig känt dem känslan förut :p
  • Arissa

Hej allihopa! Har precis sökt mig hit för lite stöd tänkte jag!
    Efter 2 år utan att aktivt ha försökt, utan "händer det så händer det" ...har inget hänt.
    Första månaden vi testat att pricka in ägglossningen nu och det lyckades vi med men ångest på att vänta =(
    Nu är jag BIM - 5 och testade idag, fick negativt och blev såklart besviken trots att jag vet att jag borde vänta några dagar till för min mens kan diffa +/- 2 dagar ca.
    Hur orkar man vääänta?

Igår gick det så långt att jag bad till gud att jag skulle vara gravid fastän jag inte ens är troende... hahaha! xD Vilken jädra bubbla man hamnar i! 

• Agnessa
    Arissa skrev 2015-12-16 17:54:24 följande:

Hej allihopa! Har precis sökt mig hit för lite stöd tänkte jag!

Efter 2 år utan att aktivt ha försökt, utan "händer det så händer det" ...har inget hänt.

Första månaden vi testat att pricka in ägglossningen nu och det lyckades vi med men ångest på att vänta =(

Nu är jag BIM - 5 och testade idag, fick negativt och blev såklart besviken trots att jag vet att jag borde vänta några dagar till för min mens kan diffa +/- 2 dagar ca.

Hur orkar man vääänta?

Igår gick det så långt att jag bad till gud att jag skulle vara gravid fastän jag inte ens är troende... hahaha! xD Vilken jädra bubbla man hamnar i! 

Kan trösta dig med att efter ha kollat in ganska många trådar så verkar alla bli lika "småknäppa" av det här, inklusive jag själv :)
  • Arissa
    Agnessa skrev 2015-12-16 18:00:21 följande:
    Kan trösta dig med att efter ha kollat in ganska många trådar så verkar alla bli lika "småknäppa" av det här, inklusive jag själv :)
    Skönt att det finns en samlingsplats för likasinnade, hehe! :)

Vill bara ha ett Plus nu helst!!
  • Arissa
    rebeccaj skrev 2015-12-15 19:15:45 följande:

Jag hoppar in här om det går bra :) jag har Bim på söndag , men kunde inte låta bli att testa idag å det visade negativt. Har vissa symtom (ömma bröst, hungrig, irriterad) som kunde tyda på att jag är gravid men samtidigt har jag såna symtom innan mens också haha! Det enda ovanliga är att jag sover sjukt dåligt de senaste nätterna. Så nu ska jag inte testa igen förrän tidigast söndag. Men dagarna går ju såååå segt..

Jag är i exakt samma sits. BIM på måndag och testade negativt idag och väntan är störig som fan!
  • strongisthenewme
    OliviaO skrev 2015-12-16 16:58:01 följande:
    Du och jag har samma BIM dag! 23/12, spännande! :) 
    Jag har inte känt några liknande symtom alls faktiskt. Tror det dröjer längre tid innan man känner graviditetsymtom. men under min förra graviditet (fick MF) kände jag molande värk under andra veckan efter ÄL. Alltså nästa vecka för oss. 
    Jag ska göra ett testa tidigt graviditetstest från RFSU på söndag! :) 
    Åh, spännande, håller tummarna för oss! :) beklagar MF :(
    Det är kanske olika från person till person, men man kan ju inte låta bli att hoppas.
    Åh, då får du hålla mig uppdaterad om hur det går! Så spännande!
    Man kanske skulle tagit ett test innan julafton som ska firas hos föräldrarna för att se om man kan ge dom världens finaste julklapp :)
  • Symetrical
    Agnessa skrev 2015-12-16 17:47:55 följande:

Ja alltså jag vet inte om det är just det eller om det bara är något annat, kanske något som händer i livmodern. Ingen aning, men jag har som sagt aldrig känt dem känslan förut :p

Håller tummarna för dig!
  • rebeccaj
    Arissa skrev 2015-12-16 18:11:23 följande:
    Jag är i exakt samma sits. BIM på måndag och testade negativt idag och väntan är störig som fan!
    Ja jag testade idag igen eftersom jag mått så illa .. Men negativt! Är så otålig haha !! Dagarna sniglar fram som sagt..