BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Ja jag funderar också på det (hoppas som tusan). Har aldrig någonsin haft en sådan smärta. Men kan man verkligen känna när det fäster?
Personligen har jag bara känt ökad molvärk och stickningar efter att ägget fäst och exakt när det gjort det, men man har ju hört om många som tyckt sig göra det.
Hej allihopa! Har precis sökt mig hit för lite stöd tänkte jag!
Efter 2 år utan att aktivt ha försökt, utan "händer det så händer det" ...har inget hänt.
Första månaden vi testat att pricka in ägglossningen nu och det lyckades vi med men ångest på att vänta =(
Nu är jag BIM - 5 och testade idag, fick negativt och blev såklart besviken trots att jag vet att jag borde vänta några dagar till för min mens kan diffa +/- 2 dagar ca.
Hur orkar man vääänta?
Igår gick det så långt att jag bad till gud att jag skulle vara gravid fastän jag inte ens är troende... hahaha! xD Vilken jädra bubbla man hamnar i!
Hej allihopa! Har precis sökt mig hit för lite stöd tänkte jag!
Efter 2 år utan att aktivt ha försökt, utan "händer det så händer det" ...har inget hänt.
Första månaden vi testat att pricka in ägglossningen nu och det lyckades vi med men ångest på att vänta =(
Nu är jag BIM - 5 och testade idag, fick negativt och blev såklart besviken trots att jag vet att jag borde vänta några dagar till för min mens kan diffa +/- 2 dagar ca.
Hur orkar man vääänta?
Igår gick det så långt att jag bad till gud att jag skulle vara gravid fastän jag inte ens är troende... hahaha! xD Vilken jädra bubbla man hamnar i!
Jag hoppar in här om det går bra :) jag har Bim på söndag , men kunde inte låta bli att testa idag å det visade negativt. Har vissa symtom (ömma bröst, hungrig, irriterad) som kunde tyda på att jag är gravid men samtidigt har jag såna symtom innan mens också haha! Det enda ovanliga är att jag sover sjukt dåligt de senaste nätterna. Så nu ska jag inte testa igen förrän tidigast söndag. Men dagarna går ju såååå segt..
Ja alltså jag vet inte om det är just det eller om det bara är något annat, kanske något som händer i livmodern. Ingen aning, men jag har som sagt aldrig känt dem känslan förut :p
Om det är någon som lyckas bli gravid så finns nu en facebookgrupp för förstagångsmammor som väntar barn i augusti 2016: www.facebook.com/groups/1657249987850389/