BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Jag ska också börja testa på julafton! Har bim den 28/12 :)
åh, vill också börja testa på julafton, har bim 28/30 nånstans. men sambon vill ju va den som tittar på testet först och han går nog inte me d på att börja testa så tidigt. skulle vilja överraska på julafton om det skulle va plus. ,men väntar nog till 30e, får bli födelsedags present till mig om det är ett plus :)
Tänk att man kan bli såå glad över ett lite smile :)
Nu jäklar kör vi ikväll :) hade sex igår natt oxå.
Vet inte om någon ens lägger märkte till mina inlägg. . Hehe men jag skriver ändå .. i hopp om att någon svarar..
Fick gula/ljusbruna flytningar i förmiddags bara men sen dess har det inte vart något mer.. molvärk i ryggen hänger kvar och nu såg jag även vid toalettbesök att mitt underliv har blivit mörkare.. typ lila/mörkrosa runt klitoris/inre blygdläppar. . ?!
Några som haft det som ett graviditetstecken?
Jag har BIM på julafton enl min app (och 2 v sen positivt ÄL test) Jag har inte haft några som helst symptom, lite ont i brösten i bland, lite trött o svanken. Men det kan ju lika gärna va PMS, dock brukar jag alltid ha rejäl mol/mensvärk ganska många dagar före mens, så man tror den ska komma hela tiden. Det har jag inte haft alls denna månad. Usch känner mig lite deppig. Är inne i en sån fas nu när "alla andra" plötsligt är gravida men verkar omöjligt för mig.
Tror d blir ett tokblankt test om jag skulle kolla på julafton.
Vet inte om någon ens lägger märkte till mina inlägg. . Hehe men jag skriver ändå .. i hopp om att någon svarar..
Fick gula/ljusbruna flytningar i förmiddags bara men sen dess har det inte vart något mer.. molvärk i ryggen hänger kvar och nu såg jag även vid toalettbesök att mitt underliv har blivit mörkare.. typ lila/mörkrosa runt klitoris/inre blygdläppar. . ?!
Jag läser men jag vet tyvärr inte :(
När har du bim?
Har du tagit nåt test?