• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Aleeexa

Jag har BIM på juldagen, och funderar på ett RFSU testa tidigt.. Är de pålitliga??

Jag har haft lite molvärk.. Typ som att det gör ont i äggstockarna, eller nåt. Konstig känsla. Absolut inte jätteont, men det har känts till och från, speciellt när jag sitter.
    Tror inte jag är gravid, vore för bra för att vara sant - och några direkta symtom har jag inte haft.

• Fia90
    Mileya skrev 2015-12-21 09:48:38 följande:
    Brukar du ha ont i brösten normalt efter ÄL? Annars kan det mycket väl tyda på graviditet. I juli när jag plussade var ömma bröst mitt enda tydliga symtom :)
    Hm, inte hela tiden mellan ÄL och BIM förvisso, så kanske är ett tecken då. Brukar inte få ont förrän några dagar innan mens. Och så är det ju den där skumma blödningen som kom och försvann på en kväll som eventuellt kan vara nidblödning. Får försöka hålla mig till torsdag, svårt!
  • Angel in sight
    Crazy catlady skrev 2015-12-21 13:07:44 följande:
    Åh ! Jag har ett hemma.. Ska ta det imorgon. . Har även ett cb digital som jag tänkte ge till min man som julklapp på fredag när vi firar jul... hoppas jag kan hålla mig !! Jag hoppas hoppas hoppas! Jag e så glad !
    Stort grattis om det visar sig vara en bebis där inne! :) Jag är inte så bra på att tyda sådana där tester så jag kan inte tolka dem.
    Hoppas cb visar gravid :) Så mysigt lagom till jul.
  • Angel in sight
    Symetrical skrev 2015-12-21 08:37:49 följande:
    Känner väl igen det där med mörkare underliv som tidigt gravtecken, samt extremt svullen i hela underlivet! Kan inte de färgade flytningarna ha varit en nidis då..? Vilken dag är du på efter äl?
    Får genast lusten att ta en titt på mitt underliv för att se om något hänt med färgen där nere :)
  • Fia90

Har BIM på julafton. Finns det någon idé med att testa idag? Vad tror ni? Testar jag i onödan i så fall?

• Sajocawa
    Fia90 skrev 2015-12-21 19:37:46 följande:

Har BIM på julafton. Finns det någon idé med att testa idag? Vad tror ni? Testar jag i onödan i så fall?

Beror på.. Hur lång lutealfas har du? Har du ett extra känslig test? Du bör åtminstone till imorgonbitti för att kunna ta med morgonurin :)
  • Fia90
    Sajocawa skrev 2015-12-21 19:42:44 följande:
    Beror på.. Hur lång lutealfas har du? Har du ett extra känslig test? Du bör åtminstone till imorgonbitti för att kunna ta med morgonurin :)
    14 dagar tror jag om det är så man räknar. Hade i alla fall glad gubbe på CB den 8 så ÄL som senast 48 timmar därefter så den 10 som senast och BIM den 24. 
    Åh, kanske bäst att hålla mig till imorgon bitti då! Vill ju helst inte bli besviken heller liksom i onödan om det kanske egentligen är något men inte syns ännu. 
  • rebeccaj

Jahapp...Fick precis min mens.. Hoppas ni plussar tjejer, ni som är kvar :) å ha en god jul<3

• Aleeexa
    rebeccaj skrev 2015-12-21 21:05:53 följande:

Jahapp...Fick precis min mens.. Hoppas ni plussar tjejer, ni som är kvar :) å ha en god jul<3

Bättre lycka i januari! Håller tummarna!
    Jag har BIM om 4 dagar, så hoppas fortfarande! :)
    God jul!!!