BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Jag har BIM på juldagen, och funderar på ett RFSU testa tidigt.. Är de pålitliga??
Jag har haft lite molvärk.. Typ som att det gör ont i äggstockarna, eller nåt. Konstig känsla. Absolut inte jätteont, men det har känts till och från, speciellt när jag sitter.
Tror inte jag är gravid, vore för bra för att vara sant - och några direkta symtom har jag inte haft.
Har BIM på julafton. Finns det någon idé med att testa idag? Vad tror ni? Testar jag i onödan i så fall?
Har BIM på julafton. Finns det någon idé med att testa idag? Vad tror ni? Testar jag i onödan i så fall?
Hej alla fina framtida föräldrar :)! Jag behöver eran hjälp ? kolla gärna in min tråd och dela med er av era "symtom". Kram till er och god jul ???? www.familjeliv.se/forum/thread/76143192-gravid-eller-inbillning
Jahapp...Fick precis min mens.. Hoppas ni plussar tjejer, ni som är kvar :) å ha en god jul<3
Jahapp...Fick precis min mens.. Hoppas ni plussar tjejer, ni som är kvar :) å ha en god jul<3