• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • babytjejen

Inget plus denna månad men ändå en väldigt bra månad!! Blev friad till nu ikväll!!!!!! *lycklig*

• finder

Någon här som fått/varit gravid med tvillingar.. Tänkte om tidiga tecken. äl+9 (tror jag) och har i princip haft ont sen äl. nu är det som om livmodern har vassa kanter som skär in i bäckenbenet.. även mått illa på morgonen i morse..

• NollÅtta
    babytjejen skrev 2015-12-19 21:15:08 följande:

Inget plus denna månad men ändå en väldigt bra månad!! Blev friad till nu ikväll!!!!!! *lycklig*

Oj grattis!
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • ensamärstark
    finder skrev 2015-12-19 21:19:17 följande:

Någon här som fått/varit gravid med tvillingar.. Tänkte om tidiga tecken. äl+9 (tror jag) och har i princip haft ont sen äl. nu är det som om livmodern har vassa kanter som skär in i bäckenbenet.. även mått illa på morgonen i morse..

Jag har tvillingar. Hade inga som helst tidigt symtom förens efter BIM. Då fick jag lite molvärk o ömma bröstvårtor, Sam ät lite extra trött bara

Så dom du har nu har jag med denna månad, molvärk från ÄLtyp stickande huggande molvärk. Är på ÄL+6 nu
  • Crazy catlady

Är på äl+9 idag... inget + än och det hade jag inte förväntat mig heller.. men visst hade det vart kul med ett + redan nu, men hoppet finns fortfarande. Har bim på julafton och har små känningar i brösten och lite i ländryggen.. typ som små pirr som kommer och går.. ingen direkt smärta alls.. kan lika gärna vara före-mens symtom.. *håller tummarna för ett jul-pluss*

• finder

Tycks inte minnas detta med de andra 2..6 och 1år

.

ensamärstark skrev 2015-12-19 21:46:20 följande:

Jag har tvillingar. Hade inga som helst tidigt symtom förens efter BIM. Då fick jag lite molvärk o ömma bröstvårtor, Sam ät lite extra trött bara

Så dom du har nu har jag med denna månad, molvärk från ÄLtyp stickande huggande molvärk. Är på ÄL+6 nu

• pärlsnäcka

Äl +12 eller äl +4, vet inte exakt. Haha

Igår och idag har jag haft sånt sug efter mat och godis. Vill ha ALLT! Några tankar kring detta? Är det bara inbillning. ... kram

• pärlsnäcka
    babytjejen skrev 2015-12-19 21:15:08 följande:

Man får gratulera! Vad skoj! Jag är förlovad sen 3 år men har inte bråttom med giftermål :)

Nästa månad plussar du säkert! Heja oss! Kram
  • pärlsnäcka
    ensamärstark skrev 2015-12-19 11:12:16 följande:

Är inte så jätteaktuell här i tråden med att skriva men följer er alla varje dag. Tänkte bara uppdatera lite. Utgår från att jag hade ÄL den 13/12 då jag hade extremt mycket ägglossningskänningar då. Idag är jag på ÄL+6 och har BIM 27/12 och planerar att börja testa på julafton ;) någon mer dom planerat göra det? Symtom är inte mycket, men det som skiljer från tidigare cykler är att jag har en annorlunda molvärk. Mer dragande o stickande värk över livmodern, Samt. Ont i svank , som ett bälte runt om, samt hur trött som helst. Men det är ju tidigt ännu så vi får se hur det går men dagarna går så extremt sakta!

Jag testar också på Julafton! 24/12 = ÄL+17 eller äl+9.. haft lite svårt att tyda stickorna då jag är ny med detta.. Om inte så får jag svar på Nyårsafton, inte dumt det heller. Då är det kanske lite mer alkohol också ;) kram
  • My102

ÄL +12 eller +6.. Oregelbunden mens. BIM allt ifrån 20-31 december :P

Igår kväll började klia i blydgläpparna, tänker kanske svamp? Har har haft det tidigare och smorde med salva i flera veckor, fortsatte å klia å efter besök hos BM kunde hon inte se svamp ?! Vad kan de va? I vilket fall så har jag eksem i övrigt så den känsliga huden kanske gick bakut efter så mycket svamp salva..

Meeeen till saken hör att jag att jag har börjat fått vita flytningar! Brukar reagera när jag har det så det är knte så ofta. Därav första tanken på svamp. Döremlt har jag en annan salva som kör med mot eksem och det lindrar..konstigt nog. Så jag tänker att flytningarna inte beror på svamp..skit jobbigt när eet kliar ju!

Jag har läst att fler har vita flytnjngar efter ÄL..spännande :) . Kommer och testa måndag/tisdag..annars väntar jag till julafton jag med :)