• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Mileya
    Jennska skrev 2015-12-21 09:51:04 följande:

Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )

Spännande! Lycka till!! :) När ska du testa?
  • Jennska
    Mileya skrev 2015-12-21 09:56:07 följande:

Spännande! Lycka till!! :) När ska du testa?

Jag funderar på att testa på julaftonsmorgonen! :)
  • Cfmilla
    Glovey skrev 2015-12-21 08:57:59 följande:

Ja det är riktigt jobbigt faktiskt, om jag inte är gravid så vill jag bara ha min mens nu istället! Har aldrig varit såhär sen förut och har haft en regelbunden mens på 28 dagar dom senaste månaderna..

Hade du några symtom när du var så sen?

Tack så mycket för ditt stöd

Nej jag hade inga symptom alls, lite lätt mensvärk bara. Pendlade mellan att tro att jag var gravid till att jag inte var det. Kände som du att om jag inte var gravid så ville jag ha min mens med en gång. Tillslut kom den. Min brukade alltid vara punktlig med. Men men. Håll ut!!!!!!!!!!
  • Längtan efter nr 4

Är de nån som testat med RFSU testa tidigt test?

Står att man ska kunna testa 4-5 dagar innan beräknad BIM.

Har ett sånt test o funderar på art testa imorgon.

• Längtan efter nr 4
    Elvrond skrev 2015-12-21 08:39:56 följande:

Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?

Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....

Stort grattis... :)
  • vanjastina
    Glovey skrev 2015-12-21 09:05:52 följande:
    Har du några symtom ? Din äl kanske var lite sen så tappa inte hoppet än, testa dig på ons eller tors som du säger, det har ju inte gått så jättelångt än om mensen hade tänkt att komma dag 30, då är du bara 2 dagar sen! Håller tummarna för dig!

Jag har aldrig gått över såhär långt, max är 3 dagar och nu är det 9 dagar så börjar få lite panik nu, vill ju veta vad som händer! Min mens har legat på 28 dagar dom senaste månaderna så bim var den 12/12 :o
    - Just fight for it
    Nope, inga symptom direkt. Men det brukar jag sällan ha innan mens, och har inte heller haft det övriga ggr jag plussat utan har känt mig precis som vanligt.. Hoppas att ägget fäst sent eller att jag hade äl några dagar senare än jag trodde.

Gud vad konstigt att du gått över så länge, det kommer säkert jag med.. När testade du dig sist?
  • ensamärstark

Nej ni tjejer. Jag börjar idag tappa hoppet om ett vackert plus denna månad. Imorse vaknade jag med svullna "knöliga" jätteömma bröst. Svag molvärk, vilket är typiskt menssymtom för mig får alltid såhär några dagar innan mens. Är bara på ÄL+8 ännu men känns verkligen nu som mens denna månad eftersom detta kom nu.

Någon som haft sina typiska menssymtom fast ändå varit gravida?

• Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-12-21 08:37:49 följande:

Känner väl igen det där med mörkare underliv som tidigt gravtecken, samt extremt svullen i hela underlivet! Kan inte de färgade flytningarna ha varit en nidis då..? Vilken dag är du på efter äl?

Har för mig att nidis är rosa/röda flytningar? Mina va mer gula/ljusbruna?! Vet faktiskt inte 100 vilken dag jag är på.. om jag går efter app så är det äl+14 idag.. Alltså bim idag, men hann inte få något positivt ältest under älperioden.. de tog slut på onsdagen :/ o fick dock väldigt ont i stockarna på torsdagskvällen. . Kanske hade äl då och då är jag på äl+11 ...
  • knutan83

Nu är det ju slutspurten för december och tankarna om plus eller inte plus är större än någonsin. Tog ett testa tidigt igår, den där predictor early, äl+9 el 10 och bim-4 eller 5, och det var så negativt det bara gick. Är det kört eller finns det ändå en liiiiiiten chans?
    Lovade mig själv att inte bli hysterisk men känns som det inte går annat när tankarna på en till liten knodd övertar hela min tankeverksamhet.

• Crazy catlady

Ser ni som jag ?? Väldigt svagt dock, o tyvärr blir ju bilden lite sämre än på telefon när man lägger in den.. hoppas det INTE är ett spökstreck ! *hoppas*