BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )
Spännande! Lycka till!! :) När ska du testa?
Ja det är riktigt jobbigt faktiskt, om jag inte är gravid så vill jag bara ha min mens nu istället! Har aldrig varit såhär sen förut och har haft en regelbunden mens på 28 dagar dom senaste månaderna..
Hade du några symtom när du var så sen?
Tack så mycket för ditt stöd
Är de nån som testat med RFSU testa tidigt test?
Står att man ska kunna testa 4-5 dagar innan beräknad BIM.
Har ett sånt test o funderar på art testa imorgon.
Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?
Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....
Nej ni tjejer. Jag börjar idag tappa hoppet om ett vackert plus denna månad. Imorse vaknade jag med svullna "knöliga" jätteömma bröst. Svag molvärk, vilket är typiskt menssymtom för mig får alltid såhär några dagar innan mens. Är bara på ÄL+8 ännu men känns verkligen nu som mens denna månad eftersom detta kom nu.
Någon som haft sina typiska menssymtom fast ändå varit gravida?
Känner väl igen det där med mörkare underliv som tidigt gravtecken, samt extremt svullen i hela underlivet! Kan inte de färgade flytningarna ha varit en nidis då..? Vilken dag är du på efter äl?
Nu är det ju slutspurten för december och tankarna om plus eller inte plus är större än någonsin. Tog ett testa tidigt igår, den där predictor early, äl+9 el 10 och bim-4 eller 5, och det var så negativt det bara gick. Är det kört eller finns det ändå en liiiiiiten chans?
Lovade mig själv att inte bli hysterisk men känns som det inte går annat när tankarna på en till liten knodd övertar hela min tankeverksamhet.
Ser ni som jag ?? Väldigt svagt dock, o tyvärr blir ju bilden lite sämre än på telefon när man lägger in den.. hoppas det INTE är ett spökstreck ! *hoppas*