• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • finder
    Crazy catlady skrev 2015-12-20 21:11:47 följande:

Vet inte om någon ens lägger märkte till mina inlägg. . Hehe men jag skriver ändå .. i hopp om att någon svarar..

Fick gula/ljusbruna flytningar i förmiddags bara men sen dess har det inte vart något mer.. molvärk i ryggen hänger kvar och nu såg jag även vid toalettbesök att mitt underliv har blivit mörkare.. typ lila/mörkrosa runt klitoris/inre blygdläppar. . ?!

Några som haft det som ett graviditetstecken?

Inte haft det som gravidtecken men har aldrig fått nidblödning heller
  • SofieKristin
    håller tummarna för oss! Svårt det där att inte tänk för mycket när all runt en får barn och blir gravida. Man är ju såklart glad för deras skull men man känner ju liksom att man vill ännu mer..!
    Ankissen skrev 2015-12-20 21:12:16 följande:

Jag känner igen mig. Var på minijul med mannens familj idag och svägerskan annonserade glatt att hon är gravid och väntar barn i augusti. Jag som fick missfall i oktober och skulle fått i juni kände mig bara låg. Dessutom har jag som dig snart bim känner inget som tyder på att det tagit sig. Jag har ändå varit gravid fem gånger och brukar alltid känna det innan jag testar.

• finder

Ytterst svag linje ikväll.. bim-5 tror jag..

Får se imorgon vad de visar. Varför ska man vara så nyfiken? Känslan i kroppen säger gravid..

• Angel in sight
    Crazy catlady skrev 2015-12-20 21:11:47 följande:

Vet inte om någon ens lägger märkte till mina inlägg. . Hehe men jag skriver ändå .. i hopp om att någon svarar..

Fick gula/ljusbruna flytningar i förmiddags bara men sen dess har det inte vart något mer.. molvärk i ryggen hänger kvar och nu såg jag även vid toalettbesök att mitt underliv har blivit mörkare.. typ lila/mörkrosa runt klitoris/inre blygdläppar. . ?!

Några som haft det som ett graviditetstecken?

Jag läser de flesta inlägg men vet ofta inte svar. Jag har två barn och har inte haft nidblödningar då och kommer inte ihåg om underlivet blir mörkare under graviditet. 
  • Beebii

Hallihallå det drar ihop sig för de sista i december gruppen nu märks det! hur var det fanns det någon bim lista här? Försöker hänga med på era "symptom" känningar och strategier. Jag har iallafall haft äl nu i dagarna och kört på 3 olika appar (ff, ovia och lady timer) tempat sen mensen och känt på tappen. Kändes låg och hal i lördags idag kändes den något högre och stängd. Tycker dock detta var väldigt svårt då jag inte riktigt vet hur öppet det ska kännas, någon annan? Tempning funkar oxå sådär, vaknar oftast på sidan och mäter - tyvärr - i öronen. Trodde det var ok men kanske inte lite knasig kurva där då. Apparna funkar nog. Osäker på vilken som är bäst då de har olika fördelar. Tänker att det är bra att testa några månader iaf. Att hänga här stressar och gör mig lite nedstämd tyvärr...

Ca 3 där innan troliga ägglossningen torkade jag blodstrimmigt. Idag har jag haft motverka nedtill och trött trött. Dessutom hände en annan sak som stressade. Nu ska det bli intressant att se resultatet.

Bim är på nyårsafton spännande!

• NollÅtta
    Veli9090 skrev 2015-12-20 16:22:53 följande:

Jag ska också börja testa på julafton! Har bim den 28/12 :)

Jag har också bim 28e. Tänkte testa med ett extra känsligt redan 23e
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • vanjastina

Hej tjejer, bara följt den här tråden på håll innan men tänker att någon här kanske är i samma sits som mig. Hade bim igår, lördag, men mensen lyser med sin frånvaro. Inga tecken på att den ska komma heller, tog ett test idag som jag tolkar som negativt (bild) :( Känns som att chansen att jag skulle vara gravid är lika med noll eftersom testet var negativt idag :( Någon annan som är efter bim men fått negativt test?? Man hoppas ju att man ska va gravid så länge inte mensen kommer såklart även om det ser mörkt ut..

• Crazy catlady
    Angel in sight skrev 2015-12-20 22:25:14 följande:

Jag läser de flesta inlägg men vet ofta inte svar. Jag har två barn och har inte haft nidblödningar då och kommer inte ihåg om underlivet blir mörkare under graviditet. 

Tack för svar iaf.. jag får vänta och se helt enkelt! :)
  • pannkakan87
    Beebii skrev 2015-12-20 22:34:23 följande:

Hallihallå det drar ihop sig för de sista i december gruppen nu märks det! hur var det fanns det någon bim lista här? Försöker hänga med på era "symptom" känningar och strategier. Jag har iallafall haft äl nu i dagarna och kört på 3 olika appar (ff, ovia och lady timer) tempat sen mensen och känt på tappen. Kändes låg och hal i lördags idag kändes den något högre och stängd. Tycker dock detta var väldigt svårt då jag inte riktigt vet hur öppet det ska kännas, någon annan? Tempning funkar oxå sådär, vaknar oftast på sidan och mäter - tyvärr - i öronen. Trodde det var ok men kanske inte lite knasig kurva där då. Apparna funkar nog. Osäker på vilken som är bäst då de har olika fördelar. Tänker att det är bra att testa några månader iaf. Att hänga här stressar och gör mig lite nedstämd tyvärr...

Ca 3 där innan troliga ägglossningen torkade jag blodstrimmigt. Idag har jag haft motverka nedtill och trött trött. Dessutom hände en annan sak som stressade. Nu ska det bli intressant att se resultatet.

Bim är på nyårsafton spännande!

Jag har bim 29e men kommer testa på nyårsafton om jag inte fått mens, är planen nu isf:P men vet ju inte om man kan hålla sig osv. :))
    Jag har hört att en del blöder när ägget släpper så det kan ju varit ägglossning den dagen! :)
  • Glovey
    vanjastina skrev 2015-12-20 22:42:53 följande:

Hej tjejer, bara följt den här tråden på håll innan men tänker att någon här kanske är i samma sits som mig. Hade bim igår, lördag, men mensen lyser med sin frånvaro. Inga tecken på att den ska komma heller, tog ett test idag som jag tolkar som negativt (bild) :( Känns som att chansen att jag skulle vara gravid är lika med noll eftersom testet var negativt idag :( Någon annan som är efter bim men fått negativt test?? Man hoppas ju att man ska va gravid så länge inte mensen kommer såklart även om det ser mörkt ut..

Hej

Jag är i samma sits förutom att jag testade negativt på bim +6 och nu är jag på bim +9 :o Man blir ju så frustrerad! Men jag tycker att du väntar i några dagar till och testa igen Jag ska testa på onsdag tänkte jag
    - Just fight for it