BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Ännu en bild fast jag ändrade lite med ljuset och färgen och det syns tydligare nu...
Fast mensen kommer ju även fast man inte haft ägglossning?
Nej ni tjejer. Jag börjar idag tappa hoppet om ett vackert plus denna månad. Imorse vaknade jag med svullna "knöliga" jätteömma bröst. Svag molvärk, vilket är typiskt menssymtom för mig får alltid såhär några dagar innan mens. Är bara på ÄL+8 ännu men känns verkligen nu som mens denna månad eftersom detta kom nu.
Någon som haft sina typiska menssymtom fast ändå varit gravida?
Ännu en bild fast jag ändrade lite med ljuset och färgen och det syns tydligare nu...
Tror som sagt absolut att det är ett tidigt plus. Vågar mig på ett försiktigt grattis. Köp cd plus, vetja!
Jag hade absolut det den här cykeln. Världens pms, varför jag var övertygad om att jag inte var gravid. Enda skillnaden (som jag även hade när jag plussade i juli) var just knöliga bröst. Var galet ömma de. Här gången också och det brukar de inte vara innan mens. Håller tummarna för dig!
Jag hade absolut det den här cykeln. Världens pms, varför jag var övertygad om att jag inte var gravid. Enda skillnaden (som jag även hade när jag plussade i juli) var just knöliga bröst. Var galet ömma de. Här gången också och det brukar de inte vara innan mens. Håller tummarna för dig!
Åhh snacka om bästa julklappen <3
Tack för peppning vännen! Tänk vad man hålls o analyserar, får hopp och förlorar hopp över att ha bebisverktad
Det enda som skiljt sig från mina vanliga menssymtom denna månad är att jag känner mig så uppblåst, hela magen o känns som jag har en stor rap på gång fast den kommer aldrig! Haha
Ja tiden får utvisa, BIM den 27/12 tror jag så ska testa julafton o hoppas på det bästa ändå. Hoppet är ju inte helt borta förens mensen kommer