BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej tjejer, bara följt den här tråden på håll innan men tänker att någon här kanske är i samma sits som mig. Hade bim igår, lördag, men mensen lyser med sin frånvaro. Inga tecken på att den ska komma heller, tog ett test idag som jag tolkar som negativt (bild) :( Känns som att chansen att jag skulle vara gravid är lika med noll eftersom testet var negativt idag :( Någon annan som är efter bim men fått negativt test?? Man hoppas ju att man ska va gravid så länge inte mensen kommer såklart även om det ser mörkt ut..
Hej
Jag är i samma sits förutom att jag testade negativt på bim +6 och nu är jag på bim +9 :o Man blir ju så frustrerad! Men jag tycker att du väntar i några dagar till och testa igen Jag ska testa på onsdag tänkte jag
Vet inte om någon ens lägger märkte till mina inlägg. . Hehe men jag skriver ändå .. i hopp om att någon svarar..
Fick gula/ljusbruna flytningar i förmiddags bara men sen dess har det inte vart något mer.. molvärk i ryggen hänger kvar och nu såg jag även vid toalettbesök att mitt underliv har blivit mörkare.. typ lila/mörkrosa runt klitoris/inre blygdläppar. . ?!
Några som haft det som ett graviditetstecken?
Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?
Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....
Tack för hjälpen!! Åh herregud vad kul (och läskigt)!!! Jag som hade tänkt vänta till jul med att berätta för sambon om de var positivt, hur ska man nu hålla sig???? Galet :D
Hoppas de går bra för er andra med som hoppas!
Åh fyfan va jobbigt.... Hände mig med, fick mens på bim+15 denna månaden. Hemskt frustrerande. Hoppas att du får ert plus snart!!!!!
Hej!
Skönt att höra att man inte är ensam, fattar inte vart mensen tagit vägen, har inga som helst känningar av den. Min mens brukar komma på dag 28-30 och idag är jag på dag 32. Så "långt" har jag aldrig gått över förutom de 5 ggr jag varit gravid tidigare.
Har det hänt dig att du gått över så länge innan som du gjort nu? Är du säker på när din bim var? Jag testar onsdag eller torsdag igen om mensen inte kommit, men får lite ångest för jag tror verkligen inte det blev något denna månaden..