BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Såklart! Jag kände det först och främst när jag var inne och rotade efter tappen, att jag var så trång att jag knappt kom in med två fingrar. Sen efter ytterligare några dagar märkte jag att hela yttre könsorganet med blygdläppar och allt kändes svullet när jag duschade och tvålade in mig där nere. Ursäkte för intim info, men svårt att komma runt.
Idag vaknade man upp med typ nackspärr som inte släpper. Känner mig varm i hela kroppen, typ som jag suttit i en bastu. Kanske för man går o spänner sig hela dagarna o analyserar varenda liten detalj.. ÄL+9 idag, tiden går så sakta! Hur mår ni andra som börjar närma er BIM?
Idag vaknade man upp med typ nackspärr som inte släpper. Känner mig varm i hela kroppen, typ som jag suttit i en bastu. Kanske för man går o spänner sig hela dagarna o analyserar varenda liten detalj.. ÄL+9 idag, tiden går så sakta! Hur mår ni andra som börjar närma er BIM?
Bim +3 idag. Väntar på att det ska komma tester med posten så att jag kan testa, sparat morgonurin. På bim -1 var det negativt med morgonurin (sticka från billiga tester), bim +1 negativt med rfsu sticka i eftermiddagsurin. Dock tror jag att mensen ska komma hela tiden så jag springer och kollar som en galning, haha..
Min temp har ökat från 36,50 till 36,66 idag, hoppas det betyder något! :) Känner mig också varm, svettas som en gris emellanåt, särskilt om morgnarna när jag druckit kaffe. Men det behöver inte betyda nåt eftersom kaffe kan ha den påverkan men har dock bytt ut hälften av det vanliga kaffet mot koffeinfritt så att jag får i mig mindre koffein men svettas ändå. :P Jajja! En kan ju verkligen inbilla sig både det ena och det andra innan bim.
Har du några andra symptom? Jag känner ingenting annat.
Bim+2 här idag. Känns som att man har pms deluxe! Jag brukar inte ens ha pms..haha ;) varit fruktansvärt lättirriterad på sistone och får bita ihop för att inte skälla ut sambon för absolut ingenting. Nåt vajsing med hormonerna denna månad iaf. .haha :) och till råga på allt så är magen i kaos OCH jag har fått världens utbrott av munsår :,( har det latent sen innan men inte haft ett utbrott på ett par år! Känner mig bara tung,öm,äcklig. Bläää! Och sex gjorde rentav lite ont igår.
Hjälp!! Är på BIM -3. Är det där ett spökatreck eller är det positivt?
Kommer bli förbannad om min kropp bara jävlas!
BIM +4 idag. Senaste dagarnas symptom: ont i ligamenten, kort stubin, extrem trötthet på eftermiddagarna, ont över blygdbenet (kändes som när man var liten och cyklade på en killcykel och trillade på ramen) ingen mens, och känns svullen inne i snippan. Negativt test idag på morgonen med RFSU's test. Fanns endast två små prickar på kanten där testresultatet ska komma. Blir gaaalen!
Det är lugnt :) jag trodde först det var svamp eftersom det faktiskt gjorde lite ont när jag satt hårt och vid vissa trosor som är halv string som sitter åt mer..men jag har än inte behövt använda någon svamp kräm än, det kan efter en hel dag med såna här trosor tex klia lite men sen gå över..det är svullet precis vid "ingången" haha, som blodfyllt! Riktigt knepigt :/ lite irritersamt om inte annat :P är inte direkt sugen på sex om jag säger så..är inte nån grav på gång så är jag glad att ÄL är över :) Jag kan inte se någon färg skillnad på blydgläpparna i alla fall.