BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Köpte ett CL-digital så nu känner jag mig helt säker! Vilken julklapp !!!!!!
Två års försök har äntligen lönat sig och Enya ska bli storasyster!
Om alla siffror och uträkningar stämmer är jag i v 4+2.
Det här är väl ändå inte nåt spökstreck?
Grattis till alla fina +
Absolut inte! Stort grattis igen!
Testade med RFSU på uppesittardagen, då äl+8 neg. Nästa test blir nyårsmorgonen :)
Har 2 RFSU och 2 CB digitala kvar. Hur känner ni er som har BIM vid nyår?? ~ÄL +10 idag. Några symptom??
Kram
Testade med RFSU på uppesittardagen, då äl+8 neg. Nästa test blir nyårsmorgonen :)
Har 2 RFSU och 2 CB digitala kvar. Hur känner ni er som har BIM vid nyår?? ~ÄL +10 idag. Några symptom??
Kram
Behöver era erfarenheter o tankar tjejer.
Äl+10 fick jag en liten rosa lotionflytning på morgonen, sen inget mer.
ÄL+11 fick jag en rosa flytning på morgonen sen inget mer. Sen dess har jag bara vanliga vita.
Är på ÄL+12 idag o inte fått något mer.
Är det någon som fått så o varit gravid eller har mensen kommit sen?
Jag tänker att det kanske varit en nidis ändå. Eller två nidisar? Att två ägg fäste? Har ju tvåäggstvillingar innan.
För har aldrig haft såhär innan, utan när jag fått sådär rosa så har mensen kommit inom ett dygn..
Behöver era erfarenheter o tankar tjejer.
Äl+10 fick jag en liten rosa lotionflytning på morgonen, sen inget mer.
ÄL+11 fick jag en rosa flytning på morgonen sen inget mer. Sen dess har jag bara vanliga vita.
Är på ÄL+12 idag o inte fått något mer.
Är det någon som fått så o varit gravid eller har mensen kommit sen?
Jag tänker att det kanske varit en nidis ändå. Eller två nidisar? Att två ägg fäste? Har ju tvåäggstvillingar innan.
För har aldrig haft såhär innan, utan när jag fått sådär rosa så har mensen kommit inom ett dygn..
Jag tror absolut fortfarande på nidis, raring!
Har du tagit nåt mer test?
Jag har bim den 29e och har börjat få värk i magen. Känns som träningsvärk ungefär och har haft det i ett par dagar nu. Fick en tempökning idag också på äl+12, brukar inte få det så nära bim. Hoppas det tagit sig denna gång! Är fjärde försöket efter MA i vecka 13.
Har du några symptom? När har du bim?