• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • NooneBird

Gratis till alla plus!

Jag är på äl+11 idag vilket är rekord för mig som brukar ha en leutalfas på 10 dagar!

Testade igår med CB digital som visade inte gravid, kan ju varit för tidigt. Jag springer på toa varannan timme och på natten mellan 03-04 varje natt!

Nu ska sambon åka och köpa test medan jag ligger här och har nått tvåtimmargränsen för toabesök. Jättejobbigt att springa på toa så ofta.

Känns som att det blir svårt att testa tidigt när jag inte kan hålla urinen mer än två timmar!

Igår småskvätte jag ju bara på morgonen när jag testade och då hade jag kissat 3 timmar innan.

Tempen är hög idag än 37.4 så det är ett bra tecken! Brukar tempen dippa dagen innan mensen ska komma eller hur var det nu? Den kan väl lika gärna dippa ikväll och mensen kommer imorgon bitti?

• My102

Jag har dem senaste dagarna, sen i söndags ubgefär, fått tempo höjning på kvällarna enbart, känns som man börjar bli sjuk men dagen efter så är det som vanligt för att sen bli "tussig" på kvällen igen. Jag tror ÄL var 14-15 dec. Jag har normal temp på 36,1-36,2. Så jag har väldig låg temp i vanliga fall. När jag tempade tidigare i veckan på kvällen så var tempen på 36,8! Jag känner vääldigt vär när jag blir lite varm.

I övrigt äter jag levaxin som kanske kan ha en inverkan på min låga temp eller temp höjning på kvällen?

Är det fler som äter levaxin? Har ni fått utslag på ÄL eller GRav test från morgon INNAN medicinen är tagen?

Jag tog ÄL test förra veckan med inget utslag på morgon men senare på dagen efter jag hade tagit medicin så fick jag utslag. Det kanske inte spelar någon roll men undrar om någon har varit med om det?

• pannkakan87
    pärlsnäcka skrev 2015-12-25 10:27:40 följande:
    Äl +12 alltså, då är du nära ett resultat! Spännande med värken i magen :) hoppas det är något gott!

Jag känner tyvärr inte min kropp men tror att ÄL skedde senast 15/12 så äl + 10 idag! Känner ingenting alls. Har ytterst lite flytningar, kåt i några dagar , no more..

Var gravid i v6 när "det" hade fastnat och då hade jag stora bröst. Inget annat märkbart så jag förväntar mig ingen signal så här tidigt :) går på mina tester och mens. Kram
    Okej! :) Nä jag kände supermycket förra gången så skulle det vara nåt så har jag mindre symptom denna gång förutom känningarna i magen. Sist plussade jag inte förrän äl+17 och då hade jag testat minus både äl+13 och 14. Så jag räknar med att jag är någon slags låghormonare.

Plussade du i vecka 6 förra gången?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 09:51:20 följande:

ÅH tror ut verklihen Det? Vore ju underbart om så var fallet. Jag tog en gravidkollen sticka imorse men ser negativt ut. Har dock hört att dom kan vara väldigt sega..

Bestämde hem igår ett CB plus och ett digital.. Skulle bli så himla ledsen om jag ej är gravid denna månad men ställer ändring mig på det. När jag var hos för ett år sedan så sa han att jag förmodligen behövde Pergotime för att lyckas bli gravid

Ja, eftersom det liksom slutat tvärt! Är det början på mensen brukar man ju ha konstant spottings tills den drar igång. Bim är på söndag, eller?

Du har ingen vild på gravtestet från imorse..? Har också hört att gravkollen är sega. Och att de samtidigt kan ge ganska tydliga spökstreck. Hur det nu går ihop!? Skräpfabrikat.

Smart att ställa in dig på att det inte blivit något. Annars blir fallet ännu längre när menshelvetet drar igång. ;-(

Jag fick själv käka letrozol (liknande som Pergo, men tydligen bättre då de bygger upp slemhinnan istället för att bryta ner den) och det tog sig nu på andra kuren. Kanske värt att kolla upp om det inte tar sig nu..?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 09:51:20 följande:

ÅH tror ut verklihen Det? Vore ju underbart om så var fallet. Jag tog en gravidkollen sticka imorse men ser negativt ut. Har dock hört att dom kan vara väldigt sega..

Bestämde hem igår ett CB plus och ett digital.. Skulle bli så himla ledsen om jag ej är gravid denna månad men ställer ändring mig på det. När jag var hos för ett år sedan så sa han att jag förmodligen behövde Pergotime för att lyckas bli gravid

Ja, eftersom det liksom slutat tvärt! Är det början på mensen brukar man ju ha konstant spottings tills den drar igång. Bim är på söndag, eller?

Du har ingen vild på gravtestet från imorse..? Har också hört att gravkollen är sega. Och att de samtidigt kan ge ganska tydliga spökstreck. Hur det nu går ihop!? Skräpfabrikat.

Smart att ställa in dig på att det inte blivit något. Annars blir fallet ännu längre när menshelvetet drar igång. ;-(

Jag fick själv käka letrozol (liknande som Pergo, men tydligen bättre då de bygger upp slemhinnan istället för att bryta ner den) och det tog sig nu på andra kuren. Kanske värt att kolla upp om det inte tar sig nu..?
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-25 11:46:41 följande:

Fan, vi sexade till det en liten snabbis nu när jag kom hem från jobbet.. Efter när jag gick på toa så kom det ett par droppar rosa igen.. Kanske är mensen som är på väg ändå...

Såhär såg testet ut imorse. Ser helt blankt ut..
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 12:08:43 följande:

Fan, vi sexade till det en liten snabbis nu när jag kom hem från jobbet.. Efter när jag gick på toa så kom det ett par droppar rosa igen.. Kanske är mensen som är på väg ändå...

Såhär såg testet ut imorse. Ser helt blankt ut..

Mm. På det syns det ju inget, men jag tänker inte ge upp hoppet om dig än.
  • Elih

Åh jag vet att jag har testat för tidigt men testade negativt idag på BIM-3 med cb digital med veckoindikator och känner mig jätte bitter och negativ.. fast jag kan ha haft äl senare och kanske vara på BIM-4-5 .. så frustrerande.