BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Att det gjorde väldigt mycket mer ont? Nu gör det faktiskt medelont på den sidan jag hade ÄL-smärta i. Så pass att jag övervägde alvedon. Mår illa också. Inte mycket, men det ligger där i bakgrunden. Aldrig mått illa mellan ÄL och mens innan. Mådde inte illa försen v. 6-7 första graviditeten, mådde aldrig illa i MA-graviditeten.
Såklart kan man må illa av andra orsaker också, men kräkis vill jag inte ens tänka på! :P
Kanske förväxlar dig med någon annan, men är det du som blev gravid en månad efter MA/MF? :)
Hmmmm funderar lite på om jag inte är en sådan som får sin äl direkt efter mens... Skulle mysa till de idag, och var helt våt, alltså inte för att jag var upphetsad, utan innan. Är på dag 6 i cykeln... Kände precis på tappen, den var låg och stenhård!
Hmmmm funderar lite på om jag inte är en sådan som får sin äl direkt efter mens... Skulle mysa till de idag, och var helt våt, alltså inte för att jag var upphetsad, utan innan. Är på dag 6 i cykeln... Kände precis på tappen, den var låg och stenhård!
Ja, jag kände extremt mycket första äl och ända tills mensen kom första cykeln efter mitt MF/MA. Hade jag inte varit så inställd på att det var efterdyningar från det hade jag varit övertygad om att jag var gravid igen. :-P
Nej, tror att du blandar ihop mig med Primavolta. Jag vart gravid tredje cykeln efter äl, så hann med två mens emellan.
Mår också galet mycket mer illa nu (plus massa andra symptom) jämfört med min MF/MA-graviditet, så hoppas att det bådar gott.
Ah sorry för ihopblandningen! Visste att du var gravid iaf ;)
Förståeligt att det kan kännas annorlunda efter MF/MA men jag är så nyfiken och undrar klart VARFÖR gör det så ont? Är inte så att jag hann vara gravid så länge, hoppade egentligen bara över en mens så sett så kroppen kan ju inte blivit ringrostig så kort tid :P
Är rädd för kräkis nu, mår rätt illa nu :/
Usch för illamående i din graviditet men också på ett sätt kanske lite lugnande om du var mer utan symtom i graviditeten som inte gick bra.
Vi håller tummarna för att det är en ny graviditet på g hos dig.
Ja, men precis så är det ju. Detta ihållande illamående, yrsel, molvärk, trötthet och ömma bröst är ju trots allt välkommet.
Vul 12/1 i v 7+3. Lagom nervös inför det. :-S
Oj missade bilden!
Ja jag hoppas tills motsatsen bevisats. Går bara att spekulera i vad värken står för.
Klart det är när det är en liten som ligger där inne! Förstår nervositeten, tänk på att du har oddsen på din sida :)
Var det svårt att få igenom vul eller går du privat? :) Du har ett mf bakom dig va? Eller är det fler? Vill väldigt gärna göra ett tidigt vul nästa gång men har ju "bara" haft ett ma tidigare..