BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Mm. På det syns det ju inget, men jag tänker inte ge upp hoppet om dig än.
Är på ÄL + 9 idag och har världens mensvärk. Igår och idag har jag även känt mig ytterst gråtmild, lite deppig. Känns som PMS. Är väldigt inställd på negativt test.
Detta är första försöket sen MA, vet tydligt när ÄL var eftersom jag testade noga. Kände igår när mensvärken kom att jag redan nu är supertrött på att försöka. Varje morgon jag gick upp och tog ÄL-test (cb digital dubbel hormonindikator, fick ta 9 dagar för att få fast smiley, hade 3 runda ringar innan blinksmileysen kom). Som det känns nu kommer jag inte orka göra detta en omgång till. Iofs kommer jag med större säkerhet veta när ÄL kommer efter eventuell mens. Denna ÄL hade jag ingen aning om.
Men har efter mycket tänk och känn kommit fram till att så mycket som jag känt "aktivitet" i äggstock/livmoderområdet denna gång är unikt. Hade ÄL-känningar några dagar på samma sida. Sen efter det mol, sen mer värk fram och tillbaka på båda sidor och igår kom som jag skrev mensvärken. Värker även mycket på vänster sida.
Gissar att kroppen håller på efter MA, var ett väldigt tidigt då det bara var hinnsäck som syntes i v 8.
Haha tck! Det har inte kommit något mer rosa. Blir galen på denna ovisshet. Beställde ju tester igår men dom kommer väl inte förens i början av nästa vecka för det är ju röda dagar nu. Hade jag helt missat! BIM på söndag så ska försöka hålla mig lugnt tills dess. Karln tyckte vi skulle ut o fira juldagen idag men jag törs nog inte dricka något ifall det är så att jag skulle vara gravid
Är på ÄL + 9 idag och har världens mensvärk. Igår och idag har jag även känt mig ytterst gråtmild, lite deppig. Känns som PMS. Är väldigt inställd på negativt test.
Detta är första försöket sen MA, vet tydligt när ÄL var eftersom jag testade noga. Kände igår när mensvärken kom att jag redan nu är supertrött på att försöka. Varje morgon jag gick upp och tog ÄL-test (cb digital dubbel hormonindikator, fick ta 9 dagar för att få fast smiley, hade 3 runda ringar innan blinksmileysen kom). Som det känns nu kommer jag inte orka göra detta en omgång till. Iofs kommer jag med större säkerhet veta när ÄL kommer efter eventuell mens. Denna ÄL hade jag ingen aning om.
Men har efter mycket tänk och känn kommit fram till att så mycket som jag känt "aktivitet" i äggstock/livmoderområdet denna gång är unikt. Hade ÄL-känningar några dagar på samma sida. Sen efter det mol, sen mer värk fram och tillbaka på båda sidor och igår kom som jag skrev mensvärken. Värker även mycket på vänster sida.
Gissar att kroppen håller på efter MA, var ett väldigt tidigt då det bara var hinnsäck som syntes i v 8.
Okej! :) Nä jag kände supermycket förra gången så skulle det vara nåt så har jag mindre symptom denna gång förutom känningarna i magen. Sist plussade jag inte förrän äl+17 och då hade jag testat minus både äl+13 och 14. Så jag räknar med att jag är någon slags låghormonare.
Plussade du i vecka 6 förra gången?
Usch vad hemskt! Skönt att du mår bra bu efter. Då får du se till att göra ett tidigt ul vid nästa graviditet som förhoppningsvis är lite mer planerad;) min förra var inte heller planerad så vi får väl vara glad att vi ändå verkar vara fertila. :) som tur är så bör du ju ha lika lätt att bli gravid med en äggledare eftersom den "kompenserar" och släpper ägg istället för den andra har jag hört. Eller vad har gyn sagt till dig? Kram
Pannkakan, du har rätt, vi är fertila och jag är glad över det :) jag och sambon blev faktiskt glad på sjukhuset när de berättade att jag var positiv, men att "det" ska opereras bort. Kram på dig!
Sådär kände jag också första äl efter MF/MA.
Håller tummarna att du slipper på't igen.
Jag testade också med veckoindikator på -3 idag som visade negativt! Men så länge mensen håller sig borta är jag nöjd! Jag brukar ha 10 fagar leutalfas annars och idag är jag på 11 så hoppet lever!
Åh jag vet att jag har testat för tidigt men testade negativt idag på BIM-3 med cb digital med veckoindikator och känner mig jätte bitter och negativ.. fast jag kan ha haft äl senare och kanske vara på BIM-4-5 .. så frustrerande.