• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • ensamärstark
    SSK13 skrev 2015-12-26 18:15:44 följande:

Fick mens nu på eftermiddagen. Tack för stöttning!

Lycka till ni som är kvar!

Nej den kom alltså fyra dagar för tidigt för dig? Vi kanske ses i januaritråden då? Kram
  • SSK13
    ensamärstark skrev 2015-12-26 18:19:23 följande:
    Nej den kom alltså fyra dagar för tidigt för dig? Vi kanske ses i januaritråden då? Kram
    Ja fyra dagar tidig är mensen. Fick MA i november så har räknat att från ÄL är det tio dagar. Brukar ha cykel på 28 dagar. Lutealfas 14 dagar. Men kroppen är väl knasig nu efteråt.

Känner mig rätt ledsen för nästa ÄL (om den kommer som den brukade komma), kommer att vara när vi är på resa med min mans familj, vi delar boende... Samt att vår dotter ska sova i samma rum. Allt går såklart, men känns samtidigt jobbigt att göra detta till en ren och skär bebisverkstad. Vill inte förlora sexets betydelse. Fast det är bara i en månad det är så... Nåväl. Mycket tankar. 
  • ensamärstark

Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..

• Elih

Nu kom det lite rosa flytningar så får se om mensen är en dag tidigare den här månaden..

• pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 19:37:28 följande:

Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..

Jag tycker jag ser nåt!
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 20:09:22 följande:

Jag tycker jag ser nåt!

Åh, jag vill ju så gärna att det ska vara något denna gång! Tack för att du tittade
  • Sajocawa
    ensamärstark skrev 2015-12-26 19:37:28 följande:

Jag ser!!!!
  • ensamärstark
    Sajocawa skrev 2015-12-26 20:29:06 följande:

Jag ser!!!!

[quote=76157256][quote-nick]Sajocawa skrev 2015-12-26 20:29:06 följande:[/quote-nick]

Jag ser!!!!

Men åh gör du? Jag blir helt skakis!
  • pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 20:17:34 följande:
    Åh, jag vill ju så gärna att det ska vara något denna gång! Tack för att du tittade
    Testa med morgonkiss imorrn!! :)
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 21:12:45 följande:

Testa med morgonkiss imorrn!! :)

Gaahhh... Omöjligt jag jobbar tills imorgon FM