BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Fick mens nu på eftermiddagen. Tack för stöttning!
Lycka till ni som är kvar!
Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..
Nu kom det lite rosa flytningar så får se om mensen är en dag tidigare den här månaden..
Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..
Jag tycker jag ser nåt!
Jag ser!!!!
[quote=76157256][quote-nick]Sajocawa skrev 2015-12-26 20:29:06 följande:[/quote-nick]
Jag ser!!!!
Testa med morgonkiss imorrn!! :)