• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    pannkakan87 skrev 2015-12-25 18:59:14 följande:

Okej! Jag bor inte i Stockholm men går också privat. Har dock inte träffat läkaren utan bara sköterskorna. Men kommer att prova att boka tid där annars får jag försöka få en tid på sjukhuset. Det ska nog gå, jag brukar kunna stå på mig ganska bra. Hur kom ni fram till att ni skulle göra vul precis nu i vecka 8? :) Håller tummarna! :) Kommer säkert gå superbra!

Tack skall du ha. :-*

Men då borde det ju inte vara några problem om du går privat.

Jag ringde bara och snackade med sköterskan och föreslog själv den veckan när jag befann mig i v 8. Då skall man kunna se ett hjärta om allt är som det ska, så kändes som ett bra tillfälle att gå på det. Kanske skall försöka få ytterligare en tid lite längre fram också, typ i v 10. Ser man ett hjärta då är MF-risken extremt låg.
  • Cfmilla
    Symetrical skrev 2015-12-25 17:16:58 följande:

Där ser man! Tappen skall ju vara hög, mjuk och öppen vid äl, men det kanske är på g!?! Jag brukar få äggvitesekret i typ 3-4 dagar innan ägget släpper, så kanske värt för dig att hålla koll på med ältest..?

Jag har kollat tappen hela förra cykeln och den stämde inte alls med hur det "ska" vara. Haha men lite skönt ändå att ha klurat ut att det nog är så att jag har äl väldigt tidigt.

Gjorde en abort när jag var väldigt ung och då vet jag att jag tänkte: dels åh hoppas min mens är slut nu, och mensen är ju precis slut så nu borde de vara lugnt. Tji fick jag! Haha. Men ja, jag borde köpa äl-tester!
  • Angel in sight
    Crazy catlady skrev 2015-12-24 10:00:57 följande:

Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..

Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P

God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3

Stort grattis! Så roligt! :)
  • Angel in sight
    SSK13 skrev 2015-12-24 11:33:37 följande:
    Jag har samma BIM! Är på ÄL + 8 idag. Lycka till !
    Kul! När ska du testa?
  • ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-25 21:56:31 följande:

Ser att när jag testade minus var jag på äl+8. Känns lite tidigt kanske? ;)

Hur går det för dig? Vi hade samma BIM va? På söndag? Här fortsätter brösten ömma o molvärk fram o tillbaka.
  • TB1

Hej alla,

ÄL+10 idag. Har ont i bröstvårtorna, aldrig haft det tidigare? Dvs inte i själva bröstet utan bröstvårta/mjölkgångarna.

• Ankissen
    ensamärstark skrev 2015-12-25 22:05:25 följande:

Hur går det för dig? Vi hade samma BIM va? På söndag? Här fortsätter brösten ömma o molvärk fram o tillbaka.

Ingen motverka alls. Bara ömma bröst. Känner mig inte gravid så jag tror mensen kommer sen men man vet ju aldrig.
  • Angel in sight

Jag tror äl var 16 dec och bim 30 dec. Har sedan några dagar känt molvärk som pendlar lite i styrka till och från, jag känner mig svullen om magen, ömma bröst, kissnödig ofta, humörsvängig, lite illamående till och från, känslig för olika lukter. Kan det var symtom på graviditet så tidigt? Eller är det sådant här man känner veckan innan mens? 

Kommer inte riktigt ihåg hur det var, haft spiral i några år.

• Angel in sight
    Jennska skrev 2015-12-24 10:27:19 följande:
    Det här är väl ändå inte nåt spökstreck?
    Grattis! :)