BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Okej! Jag bor inte i Stockholm men går också privat. Har dock inte träffat läkaren utan bara sköterskorna. Men kommer att prova att boka tid där annars får jag försöka få en tid på sjukhuset. Det ska nog gå, jag brukar kunna stå på mig ganska bra. Hur kom ni fram till att ni skulle göra vul precis nu i vecka 8? :) Håller tummarna! :) Kommer säkert gå superbra!
Där ser man! Tappen skall ju vara hög, mjuk och öppen vid äl, men det kanske är på g!?! Jag brukar få äggvitesekret i typ 3-4 dagar innan ägget släpper, så kanske värt för dig att hålla koll på med ältest..?
Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..
Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P
God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3
Ser att när jag testade minus var jag på äl+8. Känns lite tidigt kanske? ;)
Ser att när jag testade minus var jag på äl+8. Känns lite tidigt kanske? ;)
Hej alla,
ÄL+10 idag. Har ont i bröstvårtorna, aldrig haft det tidigare? Dvs inte i själva bröstet utan bröstvårta/mjölkgångarna.
Hur går det för dig? Vi hade samma BIM va? På söndag? Här fortsätter brösten ömma o molvärk fram o tillbaka.
Jag tror äl var 16 dec och bim 30 dec. Har sedan några dagar känt molvärk som pendlar lite i styrka till och från, jag känner mig svullen om magen, ömma bröst, kissnödig ofta, humörsvängig, lite illamående till och från, känslig för olika lukter. Kan det var symtom på graviditet så tidigt? Eller är det sådant här man känner veckan innan mens?
Kommer inte riktigt ihåg hur det var, haft spiral i några år.