BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Kul! När ska du testa?
Måste fråga experterna ännu en gång...
Jag var så trött på dagen idag så somnade ett par timmar förut, och jag drömde de hemskaste mardrömmarna!! Jag drömmer aldrig mardrömmar som det var nu. Det var otäcka monster o varelser! Haha tittar aldrig på skräckfilm så fattar inte vart det kom ifrån! Aldrig någonsin (vad jg vet drömt så förut)
Vet knappt vad vad jag ville fråga för det känns dumt o fråga om det kan vara ett gravsymtom. Haha
måste även tillägga att innan mardrömmen började så hade jag världens sexdröm. Har jag typ aldrig heller. Vaknade till o somnade om, o då Kom den där oförklarliga mardrömmen. Vaknade på eftermiddagen sen av den helt genomsvettig
Nu vågar jag knappt somna ikväll, rädd att drömma sådär igen
måste även tillägga att innan mardrömmen började så hade jag världens sexdröm. Har jag typ aldrig heller. Vaknade till o somnade om, o då Kom den där oförklarliga mardrömmen. Vaknade på eftermiddagen sen av den helt genomsvettig
Nu vågar jag knappt somna ikväll, rädd att drömma sådär igen
[quote=76155362][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-26 09:07:38 följande:[/quote-nick]
I min bok typiskt gravsymptom. Drömmer alltid mycket, men nu sen jag vart gravid är de helt uppåt väggarna. :-P
Tagit nåt mer test? Hur är det med de färgade flytningarna?
[/
Jaså? Jag ska ta ett gravidkollen sticka nu då mina CB har inte kommit en men vågar inte gå på toa för är rädd att mensen ska komma. Det var som innan det rosa igår var bara just då sen kom vanliga flytningar efter det
Sådär nu ligger Stickan o jäser . Det kommer ju vara negativ det vet jag ju. Ska strax åka till jobbet för ett dygnspass. BIM imorgon så bäst o packa med sig mensskydd. För mensen har senaste tid alltid kommer på dag 14 eller mindre efter ägglossning
Sådär nu ligger Stickan o jäser . Det kommer ju vara negativ det vet jag ju. Ska strax åka till jobbet för ett dygnspass. BIM imorgon så bäst o packa med sig mensskydd. För mensen har senaste tid alltid kommer på dag 14 eller mindre efter ägglossning
Som jag visste. Negativt, borde ha visat nu vid det här laget. Usch vilken konstig månad detta har varit.. Aldrig haft symtom som denna gång... Jaja bara vänta in mensen imorgon sen börja med försök nummer 17
Som jag visste. Negativt, borde ha visat nu vid det här laget. Usch vilken konstig månad detta har varit.. Aldrig haft symtom som denna gång... Jaja bara vänta in mensen imorgon sen börja med försök nummer 17