BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hoppar in i tråden :)
Jag och min sambo planerar barn och detta är vårt första försök. Hade ÄL troligen i helgen 21/11 och BIM planeras till 6/12...så jobbig väntan.
Men har mått väldigt illa i några dagar och börjar bli vääldigt onormalt trött.
så hoppas på ett + snart
Redo är man väl inte fören man får upp den lilleputtarnas bröstet? ;)
Ja, jag är grymt besviken då han för någon månad sedan pratade massor om det här, och inte jag, då var det han som tog upp det. Men men. Jag får helt enkelt hoppas på en "händer det så händer det".
Förstår din besvikelse... Vad jobbigt det måste kännas! Jag har själv varit den som tjatat lite extra om barn om man säger så och det är säkert till 99% vanligt men jag hoppas din sambo ångrar sig. Självklart ska det kännas rätt och inte förhastat! Finn lite ro nu. Fortsätt med din vardag och försök fokusera på dig själv och ert förhållande så kommer det när det kommer! Helt plötsligt kanske han väcker liv i frågan igen :) MAN ÄR NOG ALDRIG REDO HELT. Kom ihåg det :)
Min tur med ägglossning, lyckades testa på rätt dag så slapp använda flera tester. Den som spar han har. Nu hoppas man på att allt lyckas så de blir en riktigt fin julklapp : )
eveloppan samma här med äl och bim ???? illamående trött men samtidigt glad och mer energisk (kanske bara idag ???? ) kände dock någon förändring på brösten idag med tyckte jag....avvaktar lite till med att testa men svårt är det...särskilt eftersom jag har både CB test och en special stav för testa-tidigt test (mäter redan vid 10ml hcg! !) Tanums och frissan avklarad samt lussebullar och storhandling idag. Vad gör man inte för att tänka på annat ????
Hoppar in i tråden :)
Jag och min sambo planerar barn och detta är vårt första försök. Hade ÄL troligen i helgen 21/11 och BIM planeras till 6/12...så jobbig väntan.
Men har mått väldigt illa i några dagar och börjar bli vääldigt onormalt trött.
så hoppas på ett + snart
Ett litet tips.. !
Gravidkollen.se har 20% rabatt på allt fram till den 29 nov =)
Klickade precis hem CB digitala ägglossningstest..
De billiga stickorna verkar inte riktigt pålitliga tycker ja..
Ska testa CB nästa ggn =)