• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • NollÅtta
    8airam8 skrev 2015-11-24 13:35:40 följande:

Grinigt. Det närmade sig ägglossning med ökande styrka på lh-testet och därtill äggvitesekret. Fullträff, liksom. Och då får sambon och får feber. Fan. Inte för att vi inte kommer att ligga för den sakens skull, vi är ganska fantastiska på det där, men vad händer med spermierna vid feber mellan 38-39 grader?

Vet att feber kan ha negativ inverkan på kvalitén på simmarna. Men vet inte vid vilken temp man ska upp i då. Det kan säkert leta sig fram ett par ändå
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • 8airam8

Jag håller givetvis tummarna för att de visst rätt ändå och att leveransen så att säga når mottagaren.

• NollÅtta
    8airam8 skrev 2015-11-24 14:17:26 följande:

Jag håller givetvis tummarna för att de visst rätt ändå och att leveransen så att säga når mottagaren.

Jag håller också tummarna för er (och mig själv hehe). Jag hittade den infon på nötet ang feber I alla fall...men säkert menar de hög feber och inte 38 grader
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • anna90

Har nu läst igenom heela tråden, pjuh! :D Jag hade ägglossning mellan 15-17/11 (16:e säger Natural Cycles) och BIM borde vara runt sista november/1 december.

Fick missfall (första barnet, oplanerat) i september så min cykel är lite rubbad, förut var den väldigt punktlig.

Får jag vara med här? Ligger liksom mitt emellan två trådar känns det som, men det finns ju stor risk för att det inte tog sig denna gången och att nästa BIM blir slutet på dec...

• smulis85
    Lilla Luna skrev 2015-11-24 12:14:06 följande:

Bröt ihop igår och nu är jag och sambon osams. För att han inte haft lust sen i fredags. Allt känns så hopplöst då. Hade ju tänkt att vi skulle täcka upp varje dag tills jag åker bort i 8 dagar. :/ det här är bara första försöket. Hur ska resterande bli? Ojojoj...

Nej va tråkigt :( kramar till dig förstår att de måste vara frustrerande när man äntligen försöket bli gravid.

Min man kläckte ut sig "men du blir väll inte gravid direkt de kan väll ta några månader" Vart ganska ledsen av de fast jag själv vet att de kan ta tid. Vart lite så att jag började fundera över om han ens vill bli pappa? Men troligtvis ville han bara förbereda mig på att jag inte ska bli ledsen över att de inte går på en gång.
  • smulis85
    anna90 skrev 2015-11-24 14:50:44 följande:

Har nu läst igenom heela tråden, pjuh! :D Jag hade ägglossning mellan 15-17/11 (16:e säger Natural Cycles) och BIM borde vara runt sista november/1 december.

Fick missfall (första barnet, oplanerat) i september så min cykel är lite rubbad, förut var den väldigt punktlig.

Får jag vara med här? Ligger liksom mitt emellan två trådar känns det som, men det finns ju stor risk för att det inte tog sig denna gången och att nästa BIM blir slutet på dec...

Nu startade jag inte den här tråden men tycker nog du kan vara med här :)

Tråkigt med missfall :( kramar till dig håller tummarna för att du plussar snart igen :)
  • Mikaelacl
    pannkakan87 skrev 2015-11-24 08:10:25 följande:

Välkomna alla nya! När ni uppdaterar bim-listan så måste ni ta med alla nya som tillkommit sedan listan blev uppdaterad sist.. Annars faller väldigt många bort. Det är också viktigt att uppdatera den senaste listan och inte ta någon som är äldre - då faller andra bort. Nu har jag uppdaterat listan med alla som fallit bort vid de senaste uppdateringarna och även lagt till alla nya. Kolla över så att ni är med. :)

Nu hoppas vi på många plus i december 

Såg att jag fanns med på listan nu den 26e december, ska bli så kul att följa upp och se hur det går för alla :D

Såg att namnet på mig var lite fel det ska vara MikaelacL och inte MikaelaCi, men det gör inget :)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-11-24 11:17:36 följande:
    Äntligen är hCG påväg ner. En vecka sen blödningarna började. ÄL-test ger fortfarande starka streck men tror det blivit typ en nyans svagare sen i lördags. Hoppas på blankt hCG när jag tar det på fredag.

Wierd att följa utvecklingen på "fel" håll, men efter att fått veta att vissa att starkt positiva graviditetstester flera veckor efteråt känns det bra att det går neråt. Allt för att kunna börja om.
    Samma här, jahg har helt blankt på hcG nu, fick det redan 4 dagar in i blödningen. Så visst borde vi få ÄL snart hoppas jag :D
  • anna90
    smulis85 skrev 2015-11-24 15:01:21 följande:
    Nu startade jag inte den här tråden men tycker nog du kan vara med här :)

Tråkigt med missfall :( kramar till dig håller tummarna för att du plussar snart igen :)

Tack :) 

Ja supertrist verkligen, det värsta jag gått igenom både fysiskt och psykiskt!
    Kram och lycka till till dig med =)

Svar på tråden BIM-DECEMBER