BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Grinigt. Det närmade sig ägglossning med ökande styrka på lh-testet och därtill äggvitesekret. Fullträff, liksom. Och då får sambon och får feber. Fan. Inte för att vi inte kommer att ligga för den sakens skull, vi är ganska fantastiska på det där, men vad händer med spermierna vid feber mellan 38-39 grader?
Jag håller givetvis tummarna för att de visst rätt ändå och att leveransen så att säga når mottagaren.
Jag håller givetvis tummarna för att de visst rätt ändå och att leveransen så att säga når mottagaren.
Har nu läst igenom heela tråden, pjuh! :D Jag hade ägglossning mellan 15-17/11 (16:e säger Natural Cycles) och BIM borde vara runt sista november/1 december.
Fick missfall (första barnet, oplanerat) i september så min cykel är lite rubbad, förut var den väldigt punktlig.
Får jag vara med här? Ligger liksom mitt emellan två trådar känns det som, men det finns ju stor risk för att det inte tog sig denna gången och att nästa BIM blir slutet på dec...
Bröt ihop igår och nu är jag och sambon osams. För att han inte haft lust sen i fredags. Allt känns så hopplöst då. Hade ju tänkt att vi skulle täcka upp varje dag tills jag åker bort i 8 dagar. :/ det här är bara första försöket. Hur ska resterande bli? Ojojoj...
Har nu läst igenom heela tråden, pjuh! :D Jag hade ägglossning mellan 15-17/11 (16:e säger Natural Cycles) och BIM borde vara runt sista november/1 december.
Fick missfall (första barnet, oplanerat) i september så min cykel är lite rubbad, förut var den väldigt punktlig.
Får jag vara med här? Ligger liksom mitt emellan två trådar känns det som, men det finns ju stor risk för att det inte tog sig denna gången och att nästa BIM blir slutet på dec...
Välkomna alla nya! När ni uppdaterar bim-listan så måste ni ta med alla nya som tillkommit sedan listan blev uppdaterad sist.. Annars faller väldigt många bort. Det är också viktigt att uppdatera den senaste listan och inte ta någon som är äldre - då faller andra bort. Nu har jag uppdaterat listan med alla som fallit bort vid de senaste uppdateringarna och även lagt till alla nya. Kolla över så att ni är med. :)
Nu hoppas vi på många plus i december
Blir bim 5/12 då jag inte är 100% säker på när äl var :).
Tack :)
Ja supertrist verkligen, det värsta jag gått igenom både fysiskt och psykiskt!
Kram och lycka till till dig med =)