BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Sätt gärna mig på bim 18.de på listan :)
Tack
Alla ni kunniga här inne, har en OT fråga men tänker att ni har koll!
Jag på på cykeldag 7 bara men har ett problem. Mår konstant illa och kan inte äta vad jag vill, idag har livmodern börjat krampa/dra ihop sig efter sex igår kväll. Började nu på morgonen och känns som mensvärk. Då jag (tyvärr) vet att jag inte är gravid eftersom jag fick mens undrar jag om ni vet vad som kan få kroppen att spöka såhär?
Kan kopparspiralen sätta kroppen ur balans så här mycket i 2 månader när jag bara hade den i ca 1 månad???
Är de ens någon idé att hoppas på graviditet eller avvakta tills kroppen känns stabilare?
Litar aldrig mer på preventivmedel och vad bm säger. Fy!
Håller med er...hallå tiden...inte bra att vara ledig nu kan jag säga. Bara vänta, sova, vänta....nyfiken som man är vill man ju testa så fort som möjligt. Ska kunna testa 8 dagar efter ägglossning så "bara" 5 dagar kvar ????
Längtar -gör testet! Enda säkra. Är det 7 dagar efter mens el ägglossning? Tveksam om man krampar bara så där men menskramper kan man ha samt älskar kramp men ska du inte ha något av det så... gör ett test! ????
Sambon jobbar vissa helger och jag är sällan hemma på helger så det passar inte med äl då. ;)
Det är perfekt med ÄL på helgen annars ju, lite mer ligg-tillfällen då ;)
Bröt ihop igår och nu är jag och sambon osams. För att han inte haft lust sen i fredags. Allt känns så hopplöst då. Hade ju tänkt att vi skulle täcka upp varje dag tills jag åker bort i 8 dagar. :/ det här är bara första försöket. Hur ska resterande bli? Ojojoj...
Bröt ihop igår och nu är jag och sambon osams. För att han inte haft lust sen i fredags. Allt känns så hopplöst då. Hade ju tänkt att vi skulle täcka upp varje dag tills jag åker bort i 8 dagar. :/ det här är bara första försöket. Hur ska resterande bli? Ojojoj...
Grinigt. Det närmade sig ägglossning med ökande styrka på lh-testet och därtill äggvitesekret. Fullträff, liksom. Och då får sambon och får feber. Fan. Inte för att vi inte kommer att ligga för den sakens skull, vi är ganska fantastiska på det där, men vad händer med spermierna vid feber mellan 38-39 grader?