BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej!
Jag hoppar gärna in här. Har beräknad bim på söndag, det var 4e försöket. Men, den här gången hade jag ingen äl. Fick inget utslag på cb digital äl. Ringde gyn för att rådfråga bara och fick en tid direkt nästa vecka. Har en lätt pco men har fått utslag på äl 2 månader innan samt oftast regelbunden mens 26dagar. Vet inte om det var därför jag fick tid direkt? Någon mer som vart med om utebliven äl och att allt varit "normalt"?
Nästa beräknad bim blir alltså 3 dec, det blir försök 5 eftersom att den här månaden blev körd av sig själv. Jäklar va stressad jag känner mig kring det här. :S
1a barnet är det.
Glömde skriva att det blir första försöket efter X med första barnet. Med X så tog det sig på första försöket så hoppas på samma tur! Kram till er alla
Hoppar in här.... hade Bim i torsdags men fick en form av blödning i tisdags som varierat väldigt... Så när december Bim är är osäkert än... Borde ligga första veckan i dec nån gång. Cykel på 21-25 dagar, lutealfas på 8-10 dagar...
Jag har insett att jag får två chanser i december! :D Om det inte skulle ta sig första gången så har jag bim igen den 28e hehe. Och tar det sig inte då så kan jag ju i alla fall dricka på nyår. :P
Välkommen eid! Klart du får vara med :) jag lägger till dej på listan
Hej!
Jag hoppar gärna in här. Har beräknad bim på söndag, det var 4e försöket. Men, den här gången hade jag ingen äl. Fick inget utslag på cb digital äl. Ringde gyn för att rådfråga bara och fick en tid direkt nästa vecka. Har en lätt pco men har fått utslag på äl 2 månader innan samt oftast regelbunden mens 26dagar. Vet inte om det var därför jag fick tid direkt? Någon mer som vart med om utebliven äl och att allt varit "normalt"?
Nästa beräknad bim blir alltså 3 dec, det blir försök 5 eftersom att den här månaden blev körd av sig själv. Jäklar va stressad jag känner mig kring det här. :S
1a barnet är det.
Ja, kvinnan har ägglossning 10ggr per år, ca. Så det är normalt med en eller två uteblivna ägglossningar! :)
Tack! Jag tyckte att jag läst något liknande någon gång! Blev därför så förvånad att hon bokade en tid åt mig direkt. :O Det är typ en fertilitetsmortagning... Jag frågade om det inte behövde vara så fler månader men hon sa att det var likabra att kolla upp på en gång. Kan ju vara för att jag har en lätt pco kanske?
Hoppar gärna in här och följer er andra :)
Får återkomma med datum på min ägglossning och mens... (Nyligen opererad) Min tid kommer väl också någon gång :) jäklar vad stressad man blir..... haha
Tänk när man har en bebis i famn! Ååå
Hoppar gärna in här och följer er andra :)
Får återkomma med datum på min ägglossning och mens... (Nyligen opererad) Min tid kommer väl också någon gång :) jäklar vad stressad man blir..... haha
Tänk när man har en bebis i famn! Ååå