BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Mensen kom i måndags/tisdag så nytt försök med bim i december. Bara äl nu kommer som den brukar på dag 15-16 o inte dag 21 som nu i oktober.... Sambon åker bort på cykeldag 16 o är borta 1v.
Bim typ 1-3/12.
3e försöket efter senaste ma (har 4ma/mf sen 2013). Har en dotter född aug 12.
Fick mensen igår :( 4dagar sen
BIM 1/12
Andra försöket. Första barnet
Fick mensen igår :( 4dagar sen
BIM 1/12
Andra försöket. Första barnet
Hej tjejer! Hoppar in här jag med. Fick några tveksamma positiva test och sedan bestämde sig min mens för att komma idag, tre dagar tidigt, så preliminär bim blir 5/12. Andra försöker efter missfall, andra barnet.
Hej på er min mens kom idag. Det är första barnet och 4:e försöket har bim 5/12 om någon vill lägga till mig.
Ni tjejer som är här inne ska ni köra på äl tester, temps innan äl eller bara köra på utan att tänka och pricka in rätt?
Jag har nog ÄL runt den 16e så vi kör på 11-18 och hoppas på det bästa.
Ni tjejer som är här inne ska ni köra på äl tester, temps innan äl eller bara köra på utan att tänka och pricka in rätt?