BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Kör ni varannan dag, eller mest när lusten faller på?
Hakar på er här då jag fick min mens idag.
December blir försök 4, barn nr 2.
Körde med ÄL tester nu detta försöket men lyckades aldrig få något positivt så skippar dem och försöker med varannan dag istället. Har lång och oregelbunden cykel, så himla drygt när man inte vill något hellre än att bli gravid. Dottern var inte planerad och blev till innan jag hann få mens efter att jag slutade med P-piller, så känns extra drygt denna gången...
Okej, jag får väl våga mig på att gå med er här. Känns som att jag jinxar nånting med att gå med här bara för att jag inte vill göra en grej av det, men vem försöker jag lura?! Haha, läser här varje dag, vill gärna följas åt med några andra och vill SÅ gärna bli gravid igen.
Har två barn sen innan. Mf 1/11. Nu blir det 2a försöket med 3e barnet. Men har ingen aning om äl eller bim.. Men hoppas på snaaart :)
Okej, jag får väl våga mig på att gå med er här. Känns som att jag jinxar nånting med att gå med här bara för att jag inte vill göra en grej av det, men vem försöker jag lura?! Haha, läser här varje dag, vill gärna följas åt med några andra och vill SÅ gärna bli gravid igen.
Har två barn sen innan. Mf 1/11. Nu blir det 2a försöket med 3e barnet. Men har ingen aning om äl eller bim.. Men hoppas på snaaart :)
ÄL känningar idag, mensen tog slut igår... Siktar på ÄL fredag eller lördag
Hoppar in här! 2.a försöket 1a barnet, bim 6/12