BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hoppar in!
Andra försöket på tredje barnet. Bim ca 2 dec.
Lycka till alla!
Så håller alla tummar att jag och även ni ska få ett plus till jul.. Någon som har tips på att minska risken för missfall ? Jag är under utredning och proverna visade inge konstigt alls .. ????
Hej hej jag hänger på! Första försöket med 2:a barnet. Mensen ska komma nu på måndag och bim blir då 8:e december. Vi båda är 24 år
Välkomna alla nya! :D Kul att ni vill joina! Nu väntar några veckor innan man kan börja speja efter ägglossningen. Är det någon mer som ska prova CB digital denna månad? :)
Så håller alla tummar att jag och även ni ska få ett plus till jul.. Någon som har tips på att minska risken för missfall ? Jag är under utredning och proverna visade inge konstigt alls .. ????
Hej!
Får jag vara med här även om jag har BIM i slutet av november? Troligtvis 25:e, men novembergruppen kändes överfull! För mig och min sambo är det fjärde försöket för första barnet.
Har köpt CB ägglossningstester som jag ska börja med på söndag. Har inte provat det innan!