BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej. Kan jag få hoppa in här? Ska göra IVF, idag kom mensen och imorgon tar jag första sprutan. Det blir mitt 3e försök, har gjort två frysförsök innan men nu är det alltså dags för en ny IVF. Har en son född 2013 och hoppas nu på syskon. Har BIM 8 dec.
Hej jag hoppar in här jag med, ingen juli bebis för mig då mensen kom idag. Haft alla möjliga känningar att jag skulle vara gravid och testat ett par minus innan ens mensen var sen, men det är väl lätt så när man hoppas..
Nu håller jag tummarna för en augusti bebis. Slutade med preventivmedel för någon månad sen så det här blir andra försöket, på andra barnet. Har en dotter innan som snart är 6 år.
Nästa bim är 7 december för mig. :)
Inte illa pinkat ändå att kunna ha sex varannan dag trots smärtor tycker jag! Har du rätt regelbunden cykel då? Ja, vi kommer nog köra varannan med! Ska försöka att inte känna efter när jag ägglossar denna gång, de två senaste månaderna visste jag inte att jag ens ägglossat förrän fertilityfriend (använder du det?) markerat ägglossning tre dagar efter att det skett. Så himla skönt i jämförelse med tidigare månader då jag börjat vänta på bim redan två dagar innan ägglossning ens skett liksom.
Jag hoppar in här!
BIM 2/12 andra försöket, andra barnet.