• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • maddex

Hej på er! Hoppar i här jag med!! Ingen julibebis,å som jag tyckte det kändes annorlunda denna gången *suck*.. Fick mensen igår på BIM+1.. efter ha följt andra trådar nästan dagligen så tänkte jag att det kanske hjälper att skriva av sig lite å dela av mig med mina funderingar ;) BIM 8/12..hoppas på fin julklapp i form av ett + !!
    Lycka till alla!

• NollÅtta

Hoppar in! Bim 1 dec

Har precis slutat med ppiller så hoppas att mn ÄL kommer igång direkt nu i nov!

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta

Då ligger vi nästan på samma bim i dec jag har 2 barn sedan innan och detta blir vårt första försök

Sanna1986 skrev 2015-11-10 19:42:50 följande:

Jag hoppar in här!

BIM 2/12 andra försöket, andra barnet.

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • mkess
    pandoraDiem skrev 2015-11-10 13:13:43 följande:
    Använder också fertility friend, tycker att det fungerar bra, som du säger är det skönt att ha lite koll på när äl skett :) sen brukar jag sluta tempa, i början tempa de jag hela cykeln men mådde inte så bra av det. Kunde vakna på nätterna innan bim för jag var så nervös att tempen skulle sjunka.

Jag har rätt så regelbunden cykel, varierar mellan 24 och 28 dagar typ. Själv då?
    Usch, ja, ångesten när tempkurvan inte beter sig som man vill! Jag slutade tempa efter ägglossning förra cykeln eftersom min temperatur var så himla låg, men då gjorde jag en massa gravtest istället så fick ju sitta och stressa över det istället. Från och med nu blir det inga test! Leker nästan med tanken på att sluta tempa också så man slipper sitta och räkna äl+dagar, men det kanske är fööör avslappnat.
    Har också en rätt regelbunden cykel på runt 28 dagar! Skönt att i alla fall ha något som går rätt i bebisverkstaden.
  • mkess
    pannkakan87 skrev 2015-11-10 16:03:58 följande:
    Gör gärna det och återkom om du får några andra besked :) Vore intressant att höra vad de har att säga. Det lät inte nåt vidare med hematom, gick det bra för henne sen? :/
    Jodå, alla överlevde! Graviditeten efter tog hon ingenting för att undvika missfall och det gick vägen ändå. Återkommer nästa onsdag med vad han sagt!

sowe81, vad obehagligt med moderkaksavlossningen, inte hört det förut och här sägs det att man bara ska sluta några veckor innan bf. Förvånad
  • Kaninen

Bim 10 dec! 3dje försöket , 1sta barnet!

Känner mensvärken komma pga förre månadens misslyckande tyvärr. Men jag har hoppet upp och december SKA bli min månad! Köpt royal bi jelly kapslar, rosenrot, maca pulver (till mannen som han önskat sig), folsyra har jag tagit dagligen i 3 månader, och även fertilitets glidmedel då vanligt glidmedel är dåligt. Wish me luck!

• mkess
    Kaninen skrev 2015-11-10 20:44:56 följande:

Bim 10 dec! 3dje försöket , 1sta barnet!

Känner mensvärken komma pga förre månadens misslyckande tyvärr. Men jag har hoppet upp och december SKA bli min månad! Köpt royal bi jelly kapslar, rosenrot, maca pulver (till mannen som han önskat sig), folsyra har jag tagit dagligen i 3 månader, och även fertilitets glidmedel då vanligt glidmedel är dåligt. Wish me luck!

Lycka till! Vad gör macapulver?
  • pandoraDiem
    mkess skrev 2015-11-10 20:35:18 följande:

Usch, ja, ångesten när tempkurvan inte beter sig som man vill! Jag slutade tempa efter ägglossning förra cykeln eftersom min temperatur var så himla låg, men då gjorde jag en massa gravtest istället så fick ju sitta och stressa över det istället. Från och med nu blir det inga test! Leker nästan med tanken på att sluta tempa också så man slipper sitta och räkna äl+dagar, men det kanske är fööör avslappnat.

Har också en rätt regelbunden cykel på runt 28 dagar! Skönt att i alla fall ha något som går rätt i bebisverkstaden.

Ja men visst är det skönt att någonting är som det borde i alla fall :) haha, ja du får akta dig för att bli för avslappnad ;) skämt å sido så tycker jag det låter som en bra idé att struta i testen. Så är det iaf för mig för jag blir så sjukt ledsen över neg test därför brukar jag inte testa förrän mensen är sen, men vi fungerar ju alla olika, vissa mår bättre av att testa.
  • pannkakan87

Nu har jag fått hem cb digital ältest! :D

Ser fram emot att få börja testa på söndag - beräknad äl ons nästa vecka. Någon som testat cb digital? Känns enklast att testa på morgonen men vet att många säger att det inte är bra. :-/

• pannkakan87
    mkess skrev 2015-11-10 20:38:12 följande:
    Jodå, alla överlevde! Graviditeten efter tog hon ingenting för att undvika missfall och det gick vägen ändå. Återkommer nästa onsdag med vad han sagt!

sowe81, vad obehagligt med moderkaksavlossningen, inte hört det förut och här sägs det att man bara ska sluta några veckor innan bf. Förvånad
    Vilken tur! Ja men gör det! :) Har du fått någon utredning efter ditt mf? 
Svar på tråden BIM-DECEMBER