BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej på er! Hoppar i här jag med!! Ingen julibebis,å som jag tyckte det kändes annorlunda denna gången *suck*.. Fick mensen igår på BIM+1.. efter ha följt andra trådar nästan dagligen så tänkte jag att det kanske hjälper att skriva av sig lite å dela av mig med mina funderingar ;) BIM 8/12..hoppas på fin julklapp i form av ett + !!
Lycka till alla!
Hoppar in! Bim 1 dec
Har precis slutat med ppiller så hoppas att mn ÄL kommer igång direkt nu i nov!
Då ligger vi nästan på samma bim i dec jag har 2 barn sedan innan och detta blir vårt första försök
Jag hoppar in här!
BIM 2/12 andra försöket, andra barnet.
Bim 10 dec! 3dje försöket , 1sta barnet!
Känner mensvärken komma pga förre månadens misslyckande tyvärr. Men jag har hoppet upp och december SKA bli min månad! Köpt royal bi jelly kapslar, rosenrot, maca pulver (till mannen som han önskat sig), folsyra har jag tagit dagligen i 3 månader, och även fertilitets glidmedel då vanligt glidmedel är dåligt. Wish me luck!
Bim 10 dec! 3dje försöket , 1sta barnet!
Känner mensvärken komma pga förre månadens misslyckande tyvärr. Men jag har hoppet upp och december SKA bli min månad! Köpt royal bi jelly kapslar, rosenrot, maca pulver (till mannen som han önskat sig), folsyra har jag tagit dagligen i 3 månader, och även fertilitets glidmedel då vanligt glidmedel är dåligt. Wish me luck!
Usch, ja, ångesten när tempkurvan inte beter sig som man vill! Jag slutade tempa efter ägglossning förra cykeln eftersom min temperatur var så himla låg, men då gjorde jag en massa gravtest istället så fick ju sitta och stressa över det istället. Från och med nu blir det inga test! Leker nästan med tanken på att sluta tempa också så man slipper sitta och räkna äl+dagar, men det kanske är fööör avslappnat.
Har också en rätt regelbunden cykel på runt 28 dagar! Skönt att i alla fall ha något som går rätt i bebisverkstaden.
Nu har jag fått hem cb digital ältest! :D
Ser fram emot att få börja testa på söndag - beräknad äl ons nästa vecka. Någon som testat cb digital? Känns enklast att testa på morgonen men vet att många säger att det inte är bra. :-/