• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Mammamiia10

Tack för gratulationerna! Även om det är lite svårt att tro på än.. Skulle tagit ett till test med morgonurin idag men glömde det, så jag tog ett efter att ha hållt mig en timme bara som ser ut såhär.. Ska kolla med morgonurin imon o se om det blir starkare..

• Gylleneprinsessa

Jag har en massa konstiga symptom nu. Mådde ruskigt illa igår morse och igår kväll. Sedan har jag en massa molvärk i nedre delen av magen och som jag har haft i några dagar. Dessutom har jag varit trött. Jag hade samma symptom för två månader sedan men då var jag tyvärr inte gravid. Vi får se hur det går nu. Kände också för någon kväll sedan hur det nöps i ena bröstvårtan. Underligt. Har BIM 27 januari så det närmar sig. Antingen är det graviditet eller så mår inte magen bra helt enkelt. Typiskt att det måste komma när man väntar på BIM bara. :P

• strongisthenewme
    ikna skrev 2016-01-23 10:51:41 följande:
    Testlagrets får godkänt av mig, jag kör med CB fertilitetsmonitor - KLOCKREN för den får jag svart på vitt att jag är gravid på.

Bifogar bild, testlagrets sticka är den längst upp, den nedersta är nog ovkså testlagrets.
    Tack för ditt svar! :) funderar på att beställa hem från testlagret till kommande månad, dom verkar bättre! Det blir 5e försöket.
    Skulle det inte bli något dom närmsta månaderna så kommer jag investera i en fertilitetsmonitor :)
  • ensamärstark
    ikna skrev 2016-01-23 11:05:53 följande:
    Du ska nog se att det bara är väldigt låg hcg. Håll ut några dagar och testa med det digitala sen, vet att det är svårt att vänta :(
    Håller tummarna för dig!!!
    Ska försöka hålla mig till måndag men det är inte lätt! Väntar mig ändå mensen. Detta är försök nummer 17 så är van att hoppas o bli besviken :/
    Tack jag behöver alla tummar jag kan få! Kram!
  • ikna
    strongisthenewme skrev 2016-01-23 11:22:01 följande:
    Tack för ditt svar! :) funderar på att beställa hem från testlagret till kommande månad, dom verkar bättre! Det blir 5e försöket.
    Skulle det inte bli något dom närmsta månaderna så kommer jag investera i en fertilitetsmonitor :)
    Dom är nog dom bästa i den billigare prisklassen så det tycker jag du gör rätt i :)
  • ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 11:26:18 följande:
    Ska försöka hålla mig till måndag men det är inte lätt! Väntar mig ändå mensen. Detta är försök nummer 17 så är van att hoppas o bli besviken :/
    Tack jag behöver alla tummar jag kan få! Kram!
    Vet hur det är :( och spökstreck gör det tamefan inte ett dugg bättre heller.
  • Jennsan81

Ville bara veta så jag skulle sluta hoppas.. Diffusa symptom som lika gärna skulle kunna vara pms. Men senaste veckan har jag även varit sur och grinig. Idag kollade jag, ska ha mens på tisdag men var ensam hemma nu på förmiddagen så jag passade på.... Galet!!!!

• Rackamaja

Mensen kom idag, så jag hoppar över till februaritråden och försök 9.

STORT grattis till er som plussat!

• Anonym (Testaren)

Är det någon chans att man ens plussar senare om man fått negativt äl+8 med graviditetskollens stickor? :-/ och inga symptom.

• vanjastina
    Anonym (Testaren) skrev 2016-01-23 13:37:41 följande:

Är det någon chans att man ens plussar senare om man fått negativt äl+8 med graviditetskollens stickor? :-/ och inga symptom.

Jag plussade på ÄL+11, då hade jag testat med stickor från ÄL+7 utan att se ngt, kunde kaaaanske ana en skugga på ÄL+10 men ingen annan än jag såg det härinne. Hade absolut inga symptom mer än mycket flytningar (som jag inte brukar ha annars). Lycka till!
Svar på tråden BIM januari 2016