• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • ensamärstark
    ikna skrev 2016-01-23 10:38:58 följande:
    Tyvärr, senast jag använde mig av cb plus var i september på semestern, fick då spökstreck på 4(!!) st och tog inget kort då. Inte velat använda det sen dess.

Dock i våras när jag faktiskt var gravid så fick jag trots att det var bim -3, ett starkt streck på just cb plus. Så tror att just dom måste strecken vara lite starkare på än andra test.

Testa med ett digital med veckoindikator, då får du ju svart på vitt och slipper gå runt och fundera :)
    Tack för svaret

Jag har ett digitalt test men vågar inte använda det ännu förens plus visar tydligare.

Såg dina spök ut ungefär såhär?
  • ikna
    strongisthenewme skrev 2016-01-23 10:40:19 följande:

Finns det några test man kan våga lita på? :( känns nästan inte så längre..

Får hoppas februari blir en bättre månad!

Testlagrets får godkänt av mig, jag kör med CB fertilitetsmonitor - KLOCKREN för den får jag svart på vitt att jag är gravid på.

Bifogar bild, testlagrets sticka är den längst upp, den nedersta är nog ovkså testlagrets.

• ikna
    ikna skrev 2016-01-23 10:51:41 följande:

Testlagrets får godkänt av mig, jag kör med CB fertilitetsmonitor - KLOCKREN för den får jag svart på vitt att jag är gravid på.

Bifogar bild, testlagrets sticka är den längst upp, den nedersta är nog ovkså testlagrets.

Fel bild!
  • ikna

Förlåt för spam men telefonen verkar inte vilja samarbeta.

• HCS

Hoppar över till februari tråden. Fick mens nu på fm. Då har vi nu försökt ett år med ett mf och ett ma/skrapning. 6 månader sen det. Fy va jag blir less..

Lycka till alla andra som är kvar här inne!!

• ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 10:46:59 följande:

Tack för svaret

Jag har ett digitalt test men vågar inte använda det ännu förens plus visar tydligare.

Såg dina spök ut ungefär såhär?

Japp, väldigt snarlik mina spök.
  • Flurriburr
    ikna skrev 2016-01-23 10:53:50 följande:

Förlåt för spam men telefonen verkar inte vilja samarbeta.

Nedersta stickan är nog inte testlagrets. Det jag köpte för en vecka sen såg inte ut sådär :)
  • ensamärstark
    ikna skrev 2016-01-23 10:54:34 följande:

Japp, väldigt snarlik mina spök.

Aj då, det bådar ju inte gott för min del
  • ikna
    Flurriburr skrev 2016-01-23 11:00:06 följande:
    Nedersta stickan är nog inte testlagrets. Det jag köpte för en vecka sen såg inte ut sådär :)
    Kanske är billigatesters då.
    Varje gång jag beställer får jag hem olika förpackningar och stickor, dessa är dock från i somras :)
  • ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 11:02:43 följande:
    Aj då, det bådar ju inte gott för min del
    Du ska nog se att det bara är väldigt låg hcg. Håll ut några dagar och testa med det digitala sen, vet att det är svårt att vänta :(
    Håller tummarna för dig!!!
Svar på tråden BIM januari 2016