• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • ensamärstark
    lillverra skrev 2016-01-24 18:14:56 följande:
    Du kan ju ha varit gravid men att det sluta i tidigt mf. Är därför man inte rekommenderas att testa för ens vid bim eller någon dag efter. Svårt jag vet. Men är just för att man inte ska bli besviken.
    Jag misstänker nästan det faktiskt för även testet igår när mensen kom var ännu tydligare streck på o syns även idag..

Samt mensen idag är väldigt slemmig o klumpig (ursäkta för äckelvarning)
  • Bremer92

Hade BIM i lördags, lätt blödning började i torsdags och fortsatte tills igår, neg gravtest igår morses(bim+1) fortfaranade irritationsvärk/molvärk... Börjar bli lite småvresig nu... Kanske tar ett test på onsdag om det inte blivit några förändringar :)

• ensamärstark
    Bremer92 skrev 2016-01-25 12:04:10 följande:

Hade BIM i lördags, lätt blödning började i torsdags och fortsatte tills igår, neg gravtest igår morses(bim+1) fortfaranade irritationsvärk/molvärk... Börjar bli lite småvresig nu... Kanske tar ett test på onsdag om det inte blivit några förändringar :)

Du tror inte blödningen du haft nu var din mens då?
  • Bremer92
    ensamärstark skrev 2016-01-25 12:29:14 följande:

Du tror inte blödningen du haft nu var din mens då?

Jag har tänkte tanken, men det har varit VÄLDIGT sparsamma blödningar som inte kommer konstant utan kanske 2-3 ggr/dag och jag brukar ha ganska mycket blödningar i 4dagar sen 5dagen spottings.

Jag brukar ha mer mensvärk än molvärk också...
  • Mammamiia10

Fått ett tidigt missfall tyvärr.. Hoppar över till februari tråden ist o hoppas på att ägglossningen kommer igång snart så vi kan försöka igen meddetsamma!

Nån som vet om man kan börja med rosenrot o apiforce direkt efter tidigt missfall??

• Testartest
    Bremer92 skrev 2016-01-25 14:00:09 följande:
    Jag har tänkte tanken, men det har varit VÄLDIGT sparsamma blödningar som inte kommer konstant utan kanske 2-3 ggr/dag och jag brukar ha ganska mycket blödningar i 4dagar sen 5dagen spottings.

Jag brukar ha mer mensvärk än molvärk också...
    Så där var min mens oxå denna månad... märklig...
  • lillverra
    ensamärstark skrev 2016-01-25 11:40:44 följande:

Jag misstänker nästan det faktiskt för även testet igår när mensen kom var ännu tydligare streck på o syns även idag..

Samt mensen idag är väldigt slemmig o klumpig (ursäkta för äckelvarning)

Men nej åh vad jobbigt.

Annars kan man ju blöda i början av en graviditet men är det klumpar ser det ju inte lovande ut :(
  • ensamärstark
    lillverra skrev 2016-01-25 17:36:43 följande:

Men nej åh vad jobbigt.

Annars kan man ju blöda i början av en graviditet men är det klumpar ser det ju inte lovande ut :(

Nej jag vet inte vad detta är. Oavsett är jag ju inte gravid nu längre iaf. Så bara ladda för försök nummer 18!
  • Anonym (Fundersam)

Skulle egentligen testat mig idag, bim var för 8 dagar sen nu. Glömde helt av att åka till apoteket idag?! Får köpa ett på förmiddagen..

Kan jag testa på kvällen? Eller är det bäst att vänta till dagen efter med morgonurin?

Svar på tråden BIM januari 2016