BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Och Grattis till er som plussat! :)
Hade BIM i lördags, lätt blödning började i torsdags och fortsatte tills igår, neg gravtest igår morses(bim+1) fortfaranade irritationsvärk/molvärk... Börjar bli lite småvresig nu... Kanske tar ett test på onsdag om det inte blivit några förändringar :)
Hade BIM i lördags, lätt blödning började i torsdags och fortsatte tills igår, neg gravtest igår morses(bim+1) fortfaranade irritationsvärk/molvärk... Börjar bli lite småvresig nu... Kanske tar ett test på onsdag om det inte blivit några förändringar :)
Du tror inte blödningen du haft nu var din mens då?
Fått ett tidigt missfall tyvärr.. Hoppar över till februari tråden ist o hoppas på att ägglossningen kommer igång snart så vi kan försöka igen meddetsamma!
Nån som vet om man kan börja med rosenrot o apiforce direkt efter tidigt missfall??
Jag misstänker nästan det faktiskt för även testet igår när mensen kom var ännu tydligare streck på o syns även idag..
Samt mensen idag är väldigt slemmig o klumpig (ursäkta för äckelvarning)
Men nej åh vad jobbigt.
Annars kan man ju blöda i början av en graviditet men är det klumpar ser det ju inte lovande ut :(
Skulle egentligen testat mig idag, bim var för 8 dagar sen nu. Glömde helt av att åka till apoteket idag?! Får köpa ett på förmiddagen..
Kan jag testa på kvällen? Eller är det bäst att vänta till dagen efter med morgonurin?