• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Hellen28
    ensamärstark skrev 2016-01-28 22:12:44 följande:
    Jag vill inte ge dig falska förhoppningar :/
    För mig låter det som att det lika gärna kan vara mensen som är på väg. Jag hade förr aldrig symtom innan mens. Men senaste tiden har det kommit mer o mer varje månad o jag har varit säker på att "nu är jag gravid!" För nya symtom kommit men likväl kommer mensen ändå :(
    Jag hopps dock självklart för er skull att SU är gravid men du får nog ha lite is i magen! lätt! Jag vet ;) lycka till!
    Ja, det är ju svårt det där med att inte hoppas :P Man vill ju veta på direkten :)
    Nu har jag fått sådan fruktansvärd frossa (i 3 dagar) så åker nog på influensan mitt i allt. Bryter säker ut nu i helgen :(

Hur går det för dig?
  • ollieboll

Sådär såg mitt test oxå ut idag, hade bim igår..... Riktigt segt o vänta, vill ju veta nu ;)

Anonym (amanda) skrev 2016-01-29 08:15:55 följande:

negativt test på BIM.. hoppar över till bim februari!

• ensamärstark
    Hellen28 skrev 2016-01-29 19:23:45 följande:
    Ja, det är ju svårt det där med att inte hoppas :P Man vill ju veta på direkten :)
    Nu har jag fått sådan fruktansvärd frossa (i 3 dagar) så åker nog på influensan mitt i allt. Bryter säker ut nu i helgen :(

Hur går det för dig?
    Det går segt här. Är bara på cykeldag 6 så min mens tog slut igår.
    Detta blir vårat 18e försök..
    Skam den som ger sig! Men så seeegt med en jäkla massa ÄL-jagande, komandosex, väntan, förhoppning, förtvivlan och så om igen ;)
  • My102

Spottings här..jävla skit :( februari tråden för mig! Hoppas vi inte ses där!

• Anonym (amanda)
    ollieboll skrev 2016-01-29 20:26:45 följande:

Sådär såg mitt test oxå ut idag, hade bim igår..... Riktigt segt o vänta, vill ju veta nu ;)

min mens kom igår:)
  • ollieboll

Lycka till nästa månad då! =)

Ingen mens i sikte här, skulle kommit i torsdags, hoppas inte den dyker upp!

Anonym (amanda) skrev 2016-01-30 13:21:01 följande:

min mens kom igår:)

• Hellen28
    ensamärstark skrev 2016-01-29 22:17:04 följande:

Det går segt här. Är bara på cykeldag 6 så min mens tog slut igår.

Detta blir vårat 18e försök..

Skam den som ger sig! Men så seeegt med en jäkla massa ÄL-jagande, komandosex, väntan, förhoppning, förtvivlan och så om igen ;)

Då har ni försökt ett tag! Har ni funderat på att kolla er så allt ser bra ut & att hans spermier är simdugliga?

Jag hade en pytteliten, knappt märkbar superljus blödning för 3-4 dagar sedan, men idag 4 dagar innan BIM hade jag en brun-röd mörk liten blödning. Inte jättemycket men det rann ner lite grann i toan. Min mens är alltid punktlig så jag hoppas inte detta är ett MF på g.
  • Blomman94

Jag behöver er hjälp, även om ni inte kan/vet svaret på mina frågor så snälla skriv vad ni tror o bolla bollen lite med mig.

Jag får lätt svamp efter mens då jag har sköra slemhinnor, allt som oftast torr där nere o får inte speciellt mkt äl-sekret.

Köpte hem lactal nu, för o köra en behandling i en vecka i hopp om att ph balansen blir bättre. Missade givetvis att man inte ska använda sig utav det om man försöker bli gravid, då de är spermiedödande.

Min fråga är nu:
    - om jag börjar använda det idag, och en vecka framåt. så har jag ungefär en vecka kvar fram till ägglossning efter behandlingen. Tror ni fortfarande det är "dåligt" o använda den? Ska jag helt enkelt strunta i det? Eller hur ska jag tänka? Googlat hela dagen o försökt få svar i hur länge efteråt det är negativt i syftet om att bli gravid. Åh blir rolig! Snälla hjälp mej..

• Bremer92

BIM+9 och neg CBtest idag. Har haft både pirr och stickningar i ljumskarna hela helgen, magen stramar, ingen matlust och nått så fruktansvärt sötsug.

Svar på tråden BIM januari 2016