Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Väntat att jag fick rätt där, så det betyder då att du har inget.
För vad annars väntar du på?
Och din konspirations konservatism är nått som inte når sakliga och opartiska medier.
Men på en ding ding värld så är det välkommet har vi sett.
Men dock intressant att du i en annan version vill göra SVT/SR politiska och inte låta dom vara opartiska.
Vilket är en direkt motsats till säga SVT/SR inte är opartiska som du gjort men aldrig klarar av att bevisa, och för du vet att du inte kan det.
Och din konspirations konservatism är nått som inte når sakliga och opartiska medier.
Men dock intressant att du i en annan version vill göra SVT/SR politiska och inte låta dom vara opartiska.
Vilket är en direkt motsats till säga SVT/SR inte är opartiska som du gjort men aldrig klarar av att bevisa, och för du vet att du inte kan det.
Public Service är inte opartiska.
Det är sakligt visat och belagt flera gånger i tråden.
Ett tydligt exempel är:
Att i ett nyhetsinslag använda sig av effektskapande bakgrundsmusik är självfallet inte opartiskt,
utan det används för att på ett subtilt sätt påverka tittaren i en önskad riktning.
Vi var flera som faktabaserat visade exempel på detta. För den som önskar är det bara att gå tillbaka i tråden och kolla.
SVT själva har inget problem att erkänna, och OBS,
de skriver själva om bakgrundsmusik CITAT:
"Allmänt sett brukar bakgrundsmusik användas för att skapa stämning hos tittaren på en subtil nivå".
Att inte bita den hand som föder en är bara mänskligt och en grundläggande självklarhet och därför kan Public Service, och människor som får sin lön där, omöjligt vara opartiska.
Du, eller någon av dina propaganda-kompisar, har ju i tråden hävdat att Public Service vid tillfällen INTE varit opartiska, när du/ni hävdat att någon detalj har varit "högervriden".
Kan du dölja och förneka att det har hävdats i tråden?
Det du skriver blir helt betydelselöst och när det bara är ord på en rad och utan saklighet.
Du tjatar och tjatar, i inlägg efter inlägg, om ?saklig?,
men förstår du själv innebörden i ordet?
Jag har försökt förklara det, men du kanske missade det?
Jag försöker ännu en gång göra det enklare att förstå.
OBS: Läs gärna detta upprepat tills du själv känner att du har förstått innebörden:
Saklig
sakligare, sakligast
Adjektiv
Synonymer till saklig:
konkret, seriös,
objektiv [ FILOSOFI ]
Hur används ordet saklig?
På förekommen anledning, två olika exempel för att underlätta din förståelse:
"-Några av skälen till att mannen döms är att... han uttryckt sig på ett sätt som ?fullt klart ligger utanför ramen för en saklig och vederhäftig debatt"."
"-Texten går utanför vad som kan anses som en saklig och vederhäftig politisk diskussion."
Public Service är inte opartiska.
Det är sakligt visat och belagt flera gånger i tråden.
Ett tydligt exempel är:
Att i ett nyhetsinslag använda sig av effektskapande bakgrundsmusik är självfallet inte opartiskt,
utan det används för att på ett subtilt sätt påverka tittaren i en önskad riktning.
Vi var flera som faktabaserat visade exempel på detta. För den som önskar är det bara att gå tillbaka i tråden och kolla.
SVT själva har inget problem att erkänna, och OBS,
de skriver själva om bakgrundsmusik CITAT:
"Allmänt sett brukar bakgrundsmusik användas för att skapa stämning hos tittaren på en subtil nivå".
Du tjatar och tjatar, i inlägg efter inlägg, om ?saklig?,
men förstår du själv innebörden i ordet?
Jag har försökt förklara det, men du kanske missade det?
Jag försöker ännu en gång göra det enklare att förstå.
OBS: Läs gärna detta upprepat tills du själv känner att du har förstått innebörden:
Saklig
sakligare, sakligast
Adjektiv
Synonymer till saklig:
konkret, seriös,
objektiv [ FILOSOFI ]
Hur används ordet saklig?
På förekommen anledning, två olika exempel för att underlätta din förståelse:
"-Några av skälen till att mannen döms är att... han uttryckt sig på ett sätt som ?fullt klart ligger utanför ramen för en saklig och vederhäftig debatt"."
"-Texten går utanför vad som kan anses som en saklig och vederhäftig politisk diskussion."
Vi väntar fortfarande på digistive, men som vanligt så flyr hen.
SÅ sakligheten bakom de ord har inte kommit än, så vad väntar ni på?