Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Poäng om vad och av vad för argumentation.
Sitta 30min och bara gissa vad du försöker säga är det ingen som gör.
Men de tär lugnt, jag förstår att du inte vill diskutera mer detaljerat om detta klipp.
Jag har sagt att det inte är PS uppdrag att forma sitt utbud efter den politiska mandatfördelningen i parlamentet. Det vore att politisera innehållet i PS
Att PS däremot innehåller en mångfald av program och inslag med olika tankar, åsikter, ideer, värderingar är en del av PS uppdrag så länge PS uppfyller demokratibestämmelser och lagar.
Jag har sagt att det inte är PS uppdrag att forma sitt utbud efter den politiska mandatfördelningen i parlamentet. Det vore att politisera innehållet i PS
Att PS däremot innehåller en mångfald av program och inslag med olika tankar, åsikter, ideer, värderingar är en del av PS uppdrag så länge PS uppfyller demokratibestämmelser och lagar.
Jag väntar på sakligheten och lite mer detaljerat.
Men börjar känna det aldrig kommer, eller?
Om inte, så inser jag att det var nonsens.
Jag väntar på sakligheten och lite mer detaljerat.
Men börjar känna det aldrig kommer, eller?
Om inte, så inser jag att det var nonsens.
Så ingenting sakligt då alltså, men varför posta klipp och sen vägra berätta vad du vill ha sagt med dom och lite mer preciserat?
För det är rätt udda att någon är så exalterad över sitt klipp, och sen vägrar berätta vad som h*n vill med det.
Och ska du diskutera Scherman, så är det rätt udda att du inte vill berätta det.