• moaz

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-21 17:03:18 följande:
    Du förstår det alltså inte på egen hand?

Det jag efterfrågar är sådant som redan finns på Public Service fast mer av det.

Förklara hur det skulle vara olämpligt och den "konspirations konservatism" som du ljuger om.

Glöm inte att vara sAkLiG.
    Okey, förklara då, men vad väntar du på?
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-21 17:41:11 följande:
    Okey, förklara då, men vad väntar du på?
    På din förklaring.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-21 18:18:58 följande:
    På din förklaring.
    SÅ jag ska förklara nått du vägrar berätta, oj, undrar hur det ska gå till :boxing:
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-21 18:30:53 följande:
    SÅ jag ska förklara nått du vägrar berätta, oj, undrar hur det ska gå till :boxing:
    Jag efterfrågar sådant som redan finns på Public Service.

På olika sätt och vis har du beskrivit det som olämpligt.

Hur är det olämpligt?
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-21 18:35:24 följande:
    Jag efterfrågar sådant som redan finns på Public Service.

På olika sätt och vis har du beskrivit det som olämpligt.

Hur är det olämpligt?
    Hmm, igen sker det och ingen saklighet kommer, det är mördande intressant.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-21 19:12:52 följande:
    Hmm, igen sker det och ingen saklighet kommer, det är mördande intressant.
    Mindre intressant är det med "debattörer" som inte kan motivera sina anklagelser.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-21 19:43:53 följande:
    Mindre intressant är det med "debattörer" som inte kan motivera sina anklagelser.

Kanske nästa gång vill du delge en substans som du också vill diskutera.
    Men inser detta var inget igen då.

• Digestive
    klyban skrev 2024-02-22 06:34:08 följande:

Kanske nästa gång vill du delge en substans som du också vill diskutera.
    Men inser detta var inget igen då.

Hur mycket substans tror du att det är i anklagelser som du inte kan motivera?

Världar som är byggda på tvärt-om-språk har ingen nytta av.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-22 15:59:27 följande:
    Hur mycket substans tror du att det är i anklagelser som du inte kan motivera?

Världar som är byggda på tvärt-om-språk har ingen nytta av.
    Jag är här den dagen du väljer förklara dig, tills dess så fastslår vi än en gång att SVT/SR förblir opartiska.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-22 16:19:11 följande:
    Jag är här den dagen du väljer förklara dig, tills dess så fastslår vi än en gång att SVT/SR förblir opartiska.
    Du är numera den enda aktiva individen som inte har förstått mina förklaringar i den här tråden.

Att hantera det som en styrkeposition är ett högmod som hackor slinter mot.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?