Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
De har blivit bättre numera.
De som är sakliga gör, men förstår du med agenda inte vill och med tanke på hur extremt många ggr min saklighet har klatt av dina "argument" eller påståenden.
Har du prövat saklighet någon gång?
Klyban, du begär saklighet av andra medlemmar.
Medan du själv skriver, ordagrant citerat:
"-Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen."
Du tjatar om att andra ska vara sakliga medan du själv är fullkomligt osaklig och du håller dig inte till ämnet.
Det citerade var vad du själv skrev i ditt inlägg #4472,
och det var du själv som valde att publicera detta i tråden (!).
Kan du verkligen mena allvar med att det ovan citerade ska kunna betraktas som sakligt?
Om du börja respektera trådstarten och ämnet,
om du slutar att håna de medlemmar som faktiskt respekterar trådstarten och ämnet, så lovar jag att göra ett nytt försök att släppa detta ditt extremt osakliga och märkliga inlägg,
och i stället försöka återgå till trådämnet.
Jag diskuterar inte dig som person utan jag diskuterar det som du själv valde att ta upp, nämligen SAKLIGHET.
Om skriver inlägg på inlägg där du tjatar att andra ska vara sakliga så bör du själv gå före och visa vägen genom att själv vara saklig och hålla dig till ämnet.
På ditt inlägg följer min fråga till dig:
Du begär saklighet av andra,
Klyban, anser du själv att ditt eget inlägg 4472 står för saklighet?
Klyban, du begär saklighet av andra medlemmar.
Medan du själv skriver, ordagrant citerat:
"-Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen."
Du tjatar om att andra ska vara sakliga medan du själv är fullkomligt osaklig och du håller dig inte till ämnet.
Det citerade var vad du själv skrev i ditt inlägg #4472,
och det var du själv som valde att publicera detta i tråden (!).
Kan du verkligen mena allvar med att det ovan citerade ska kunna betraktas som sakligt?
Om du börja respektera trådstarten och ämnet,
om du slutar att håna de medlemmar som faktiskt respekterar trådstarten och ämnet, så lovar jag att göra ett nytt försök att släppa detta ditt extremt osakliga och märkliga inlägg,
och i stället försöka återgå till trådämnet.
Jag diskuterar inte dig som person utan jag diskuterar det som du själv valde att ta upp, nämligen SAKLIGHET.
Om skriver inlägg på inlägg där du tjatar att andra ska vara sakliga så bör du själv gå före och visa vägen genom att själv vara saklig och hålla dig till ämnet.
På ditt inlägg följer min fråga till dig:
Du begär saklighet av andra,
Klyban, anser du själv att ditt eget inlägg 4472 står för saklighet?
Kanske digistive svarar snart och sakligheten kommer?
Har du nått sakligt och säga om att SVT/SR inte skulle vara opartiska?
För det saknar vi fortfarande.
Har du nått sakligt och säga om att SVT/SR inte skulle vara opartiska?
För det saknar vi fortfarande.
Intressant att du sälla har svarat och när jag har informerat att du glömt saker eller andra användare.
Selektivt minne?
Ja, det var saklighet och troligtvis på ett inlägg före som då kanske var osakligt.
Dock sakligt.
Och jag väntar fortfarande på digitevens saklighet, men börjar ana det inte existerar något.
Det är väldigt långt kvar till vallöftet de skulle sänka dieseln med, kommer det snart?
(Gissar på trollet OlManH glömt detta.)
Men när kommer det påvisas att SVT/SR inte är opartiska då?
Även återger du det inkorrekt, är det medvetet eller hoppades du ingen visste?
Ja, detta är dåligt för miljön, hur kan du missat det?
Intressant att du sälla har svarat och när jag har informerat att du glömt saker eller andra användare.
Selektivt minne?
Ja, det var saklighet och troligtvis på ett inlägg före som då kanske var osakligt.
Dock sakligt.
Och jag väntar fortfarande på digitevens saklighet, men börjar ana det inte existerar något.
Gällande att Public Service skull vara opartiskt så har du fel och du klarar inte att hantera fakta och sanningen om den inte överensstämmer med vad som uttalas i den av dig okritiskt älskade vänsterpropagandan.
Fakta är att det är flera gånger visat, bl a i den här tråden, att Public Service verkligen inte är opartiska.
Du och/eller dina egna kompisar har ju tom själva visat på exempel där PS enligt er inte är opartiska utan är högervridna!
Det är visat flera gånger bortom allt rimligt tvivel att journalister och andra som arbetar på PS inte är opartiska.
Den som försöker påstå något annat sysslar med fake news och ren propaganda, detta oavsett hur mycket vissa ständigt försöker dölja och förneka sanningen.
Flera personer som arbetar på Public Service har visat att man struntar i att följa det uppdrag man har fått av Sveriges Riksdag och av medborgarna.
Fakta är att Public Service har upprepade gånger blivit fällda i Granskningsnämnden.