BF Oktober 2016
Vilka av er under 35 kommer göra KUB test? Där jag bor får man bara gratis om man är över 35.
Vilka av er under 35 kommer göra KUB test? Där jag bor får man bara gratis om man är över 35.
Ja va nyligen på Apoteket för att ta ut lergigan Comp.
Apotekaren vägrade ge mig det. Hon sa att Comp ska man inte äta som gravid. Har ni några erfarenheter ?
Apotekaren fick sig en utskällning av min barnmorska idag så det är löst nu ;)
Någon mer än jag som börjat gå som en anka?
Hej???? stort grattis till er! Vi skulle precist få våra mediciner och veta vilket datum vi skulle starta Ivf:en och på morgonen plussade vi samma dag vi skulle dit ????
Vi är beräknad den 8 okt och ska få gå på tidigt ultraljud 29/2 .
Kraaaamar
Någon som ska på tidigt ul? :)
Välkomna hit alla nya o grattis till era plus
Ni som ska göra Kub om barnet visar sig ha ngn kromosonavikelse , kommer ni göra abort då?
Hej alla. Har följt den här gruppen ett tag nu men inte skrivit nåt så tänkte jag skulle göra det nu. Jag plussade den 1:a feb och har bf 9 oktober. Jag har alla möjliga symtom så som illamående, yrselibland, typ mensvärk emellanåt men framförallt är det extrem trötthet. Jag har läst att den oftast försvinner runt vecka 12 nångång, men läste även nånstans att om man har otur så får man stå ut med det under hela graviditeten. Jag tycker det är skitjobbigt att vara såhär trött. Jag somnar nästan varje kväll i soffan mellan 20-21 och det brukar jag aldrig göra annars. Nu undrar jag om någon av er här inne råkar ha nåt tips mot denna trötthet? Skulle så gärna slippa den...