Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

Ggrahnen skrev 2016-02-19 13:06:24 följande:

Jag hade så hög puls så han var osäker på om det bara var jag eller om det fanns någon annan puls. Men har tycker att det ändå borde varit tydligt grån lillen och tycker jag ska förbereda mig på att jag har fått MA igen.. Nytt VUL på onsdag. Har det inte utvecklas nåt tills dess så blir det abort....igen..

Lider så med dig/er. Hoppas du är i tidigare graviditet än du tror o att allt är som der ska på ons. Hoppas du har ngt att göra fram tills ons...

Usch jag hatar att det finns mf o ma... o att folk ska drabbas mer än en gång av det...

Stor kram
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 11:56:11 följande:

Hej igen mina prover såg bra ut kag är gravid fortfarande och fick tid till blödningscentralen

Här i Malmö . Jag skulle komma in om jag fick ont i magen å typ krampar men annars skulle jag inte oroa mig

Så det är väl något positivt idet hela

Det känns ju ändå som positivt. Hoppas blödningen slutar helt för dig
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 14:29:39 följande:

Min blödning har avtagit lite vilket bara är positivt

vad skönt,, hoppas det minskar mer
  • Anonym (orolig)
    Julia79 skrev 2016-02-19 14:28:44 följande:

Hej alla
    Hoppas det är ok att hoppa in här?!
    Har precis plussat, några dagar innan bim... Tror BF blir 30-31 okt för mig!
    Så lycklig <3
    Hur mår ni och finns det någon BF-lista att skriva in sig i om jag får vara med :) ;)

Grattis
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 16:16:05 följande:
    Ja den minskar mer å mer för var timme????:)
    Vad skönt, hoppas det fortsätter så
  • Anonym (orolig)
    MJasseF skrev 2016-02-19 22:04:33 följande:

hej, ny i tråden och ville gärna delta plussade för några dagar sedan på tre olika graviditetstest. Enligt appar har jag BF 24 okt.

Detta blir mitt tredje barn men andra graviditet har tvillingar sedan innan :)

Jag skulle också gärna vara med i FB-Gruppen om det finns plats :)

Välkommen

Hur gamla är dina tvillingar?

Jag har fått veta att jag med största sannolikhet har två eller tre i magen, inväntar fler ul, jag hoppas jag får ett mellan v 8-10 dels för o se antal men även för ja har många mf bakom mig. Dr sa att rätt ofta tillbakabildas det foster så vi får se
  • Anonym (orolig)
    eagle87 skrev 2016-02-20 01:04:25 följande:

Hur vet du att du har mer än ett barn om du ej varit på vul äm??

Jag skrev att jag inväntar fler UL. Har varit på vul förra v och då var det för tidigt att se. De kunde inte ens se hjärtljud än. Men de såg misstänkta skuggningar som kan betyda fler. Har även Hcg prov som ökat väldigt mkt under de 2 dygnen mellan proven, så dr sa att det med stor sannolikhet är fler
  • Anonym (orolig)
    Hilda77 skrev 2016-02-20 06:51:19 följande:

Vad var ditt hcg orolig?

Har också tagit hcg prov o läkaren var inte riktigt nöjd med mina resultat.

Hon sa aldrig det.. o de har ej skrivit in det i journalen
  • Anonym (orolig)
    Contan skrev 2016-02-20 09:22:21 följande:

Någon som redan börjat tänka på namn? :)

Vi fick försöka så länge denna gång så har typ redan bestämt namn... <3

(...fast känns lite läskigt när det är så tidigt i graviditeten...)

Vi har redan börjat spåna.. har ett ovanligt som passar med dotterns namn.. vill ej avslöja det än. Men vi är även inne på Hildeborg och Hildegard
  • Anonym (orolig)

Välkomna hit alla nya

Och stort grattis

Svar på tråden BF Oktober 2016