Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

Torparfrun skrev 2016-02-16 18:21:48 följande:

Anonym orolig, ska dr ringa idag?

Förstår att nerverns måste ligga utanpå... hoppas väntan snaart är över

Ja hon skulle ringa idag, hon jobba EM, kväll/natt så jag hoppas snart att hon ringer.. står inga provsvar i min journal som man kan läsa på nätet. Försöker att inte nojja ihjäl mig..
  • Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-16 18:36:01 följande:

Skönt att inte behöva vänta till imorgon. Är din käresta med dig så du inte är ensam väntandes?

Jag håller tummarna för er!

Tack så mycket. Ja min man är hemma nu äntligen.. vi försöker fördriva tiden med yatsyspel med dottern... men vi sitter som på nålar
  • Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-16 19:27:51 följande:

Anonym orolig, skönt att du ej är ensam. Har hon ring än?

Nej hon har ej ringt än... har smått panik.. men men om hon inte ringer idag hoppas jag hon ringer imorgon... annars får ja ringa på torsdag till gyn
  • Anonym (orolig)

Usch ikväll fick min man sig en släng av alla mina graviditetshormoner... Han ville inte hålla om mig när vi skulle sova, för ja oftast blir så varm... men just idag ville jag det. När han sa nej så explodera jag... och han fick höra all min frustration... sluta med att jag storma ut ur sovrummet och nu ligger på soffan för att lugna ner mig. Har rätt hett temperament annars, men nu explodera jag på 3 sek

• Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-17 05:34:08 följande:

Hahaha vi e ganska lika mitt humör är åxå i botten blev skit sur på min gubbe för han rörde med skeden i sin oboy skiiittt länge så jag tog skeden å kasta iväg sen slog det mej vad gjorde jag haha å bara ap skratta

Ha ha.. ja jag hoppas man kommer kunna skratta mer åt allt sen.. just nu känns det bara så jobbigt och bli sur för allt
  • Anonym (orolig)

Dr har ringt idag...

Värdena har ökat ???????? VÄLDIGT mkt.. och med svaren från blodproverna nu med att det ökar det mkt och med dina symptom med illamående o så tidig illamående o att du åt pergotime så kan man verkligen misstänka flerbörd i detta skede. Får jag inte nytt ul av BM på tisdags så ska jag ringa gyn för uppföljning.. vi vågar inte hoppas för mkt än,men jag litar på att graviditeten är normal sen börjar vi förbereda oss på att det är mer än en

• Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-17 12:04:45 följande:

OMG GRATTIS

Anonym orolig!!!

Tack.. och oavsett om det är 1-2-3 så är vi enormt lyckliga för att värdet öka, och nu vågar vi ändå hoppas mer på det..
  • Anonym (orolig)
    SatuSv skrev 2016-02-17 14:04:58 följande:

Va skönt att värdena ökat!! Och flerbörd Wihoo!:)

är tacksamma. Samtidigt som det är kaos.. har ett vik till sista juli o han vill prata om förlängning nästa v.. så jag hoppas alla papper blir klara snarast... vill ej avslöja på jobb innan det är klart...
  • Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-17 18:24:43 följande:

är tacksamma. Samtidigt som det är kaos.. har ett vik till sista juli o han vill prata om förlängning nästa v.. så jag hoppas alla papper blir klara snarast... vill ej avslöja på jobb innan det är klart...

Bra timing ju nu innan det syns!!

Vilket flyt ni har

Ja, men just nu är ja mest orolig att vi inte ska hinna skriva papperna innan det syns,men ska vara på att jag vill ha det på papper för annars måste ja söka andra jobb. Sen försöker jag o mannen se hur vi kan pussla ihop så ja ändå kan jobba viss procent i höst och öka chanserna att det ska bli fast anställning... vi får se. Men bara jag har anställning tills barnet/barnen kommer så är jag överlycklig..
  • Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-17 19:06:27 följande:

Nej inte tror jag att du behöver oroa dig. Förstår att det är en lite chokerande omställning ni går igenom just nu och kanske det skulle vara skönt att ta ett brejk och bara njuta ett slag? Låter som att du behöver slippa lite ansvar ett slag, är det så?

Ja just nu hade jag nog bara velat vara hemma när v tills jag mår bättre. Men ändå skönt o komma till jobb så tiden går fortare
Svar på tråden BF Oktober 2016