Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

eagle87 skrev 2016-03-05 22:43:56 följande:

V6+1 O har haft rosa flytningar hela kvällen, åkte in till akuten men de ville inte göra ngt ultraljud. Så sjukt sjukt orolig. Mår så dåligt....

Åhhj vet hur jobbigt det är med blödningar.. och att det inte lugnar mkt av att folk säger det behöver inte vara något osv... men så länge det inte ökar o blir klumpar o färskt tror jag der är ok
  • Anonym (orolig)
    eagle87 skrev 2016-03-06 09:56:46 följande:

Hade lite ljusbrunt på pappret tidigt imorse O nu ingenting... Så orolig.. Inte sovit hela natten....

Hoppas det inte blir mer
  • Anonym (orolig)
    Josber skrev 2016-03-06 16:51:09 följande:

Hej alla! Ska ha bebis 17/10 om allt går bra och är nu i början på v9! Hade ett ma i december förra året men blev gravid ganska snabbt tittade på den lille v7+5 och då slog hjärtat ändå är man så rädd för missfall och känner efter på symptom hela tiden! Tänker ni nått på detta?

Kram

Har haft många MF varav två förra året, tänker en del på det,men nu har VU sett hjärtat 2 ggr o har ännu ett UL i påskveckan. Förlorade mitt första barn efter ca halva graviduteten så oron finns där även för detta. Fick ungefär samma med min dotter för 8 år sen, med moderkaksavlossning, men denna gången var vi i sverige o de kunde stoppa det och hon stanna kvar.. som sagt det kommer alltid vara en viss oro, just nu ser vi bara fram emot o först passera v 12 sen ska vi på samtal hos dr för ev behandlingar där i den kritiska veckan runt v 20-25... känns ändå bra. Har inga egentliga råd..
  • Anonym (orolig)
    ak15 skrev 2016-03-06 16:46:19 följande:

Någon annan med uppsvälld mage? Är bara i v 8

Jag har oxå rätt uppsvälld mage
  • Anonym (orolig)

Är i v 9+2 om jag minns rätt. Vi berätta tidigt för våra föräldrar o syskon. Ej offentligt än..

• Anonym (orolig)
    8airam8 skrev 2016-03-07 17:05:04 följande:

Jag vill bara gnälla lite. Att vara gravid i snart vecka nio och dessutom också bo i Karlstad är lite av en utmaning ibland. Särskilt när det luktar rostat kaffe och man måste gå ut med hunden på morgonen. Så bedrövligt äckligt!

Lider med dig, min man får köpa kaffe på Statoil innan jobb, hemma får han inte laga
  • Anonym (orolig)
    8airam8 skrev 2016-03-07 20:47:55 följande:

Haha Jag förstår inte hur något så välsignat gott kan bli så äckligt. Här i stan har vi ju Löfbergs Lila. Tviiiiiiiiiiii!

Ha ha nej det är mycket märkligt. Jag dricker inte kaffe annars, men har absolut aldrig problem med lukten. Nu kräks jag bara ngn nämner det
  • Anonym (orolig)

Tänk bara på om ni gör test så efter en viss v är Hcg halten så hög så att testen inte kan mäta det, och blir på så sätt svagare utan att det är ngt fel på graviditeten. Så testa inte ihjäl er.

• Anonym (orolig)
    Kampis skrev 2016-03-11 19:36:54 följande:

6+6 antagligen, men har inte helt koll på när äl var eftersom jag inte hann få nån mens efter blödningen, så det kan diffa nån dag, men nånting borde ju ha synts :/ tre veckor sen +

Tack tjejer <3 <3

Stor kram, det kan ju vara så att du inte är så långt gången. När ska du dit igen? Kram
  • Anonym (orolig)
    Anonym (Uh) skrev 2016-03-13 08:25:06 följande:

Är det någon som ska ha barn med en man som kanske inte är den ultimata?

Min pojkvän är underbar på alla sätt och behandlar mig som en prinsessa men han har inget jobb, och det stressar mig något så otroligt.

Han är inte berättigad a-kassa så han har alltså soc.

Jag känner mig stressad och blir så arg och ledsen för jag vill kunna njuta av denna graviditet som jag kämpat för så länge.

Min pojkvän sa att vi skulle vänta med att bli med barn, men jag kände att åren gick och vi märkte att jag hade svårt att bli med barn(tog oss tre år).

Någon som är i samma sits eller som kan hjälpa mig hur jag ska hantera detta??

Jag har ej de så, men kan förstå din känsla. Söker han jobb? Och i så fall söker han alla jobb? Dvs även sådana som inte kräver urbildning,

Om inte så tycker jag gott du kan ställa krav på det. Bor ni ihop?
Svar på tråden BF Oktober 2016