BF Oktober 2016
V6+1 O har haft rosa flytningar hela kvällen, åkte in till akuten men de ville inte göra ngt ultraljud. Så sjukt sjukt orolig. Mår så dåligt....
V6+1 O har haft rosa flytningar hela kvällen, åkte in till akuten men de ville inte göra ngt ultraljud. Så sjukt sjukt orolig. Mår så dåligt....
Hade lite ljusbrunt på pappret tidigt imorse O nu ingenting... Så orolig.. Inte sovit hela natten....
Hej alla! Ska ha bebis 17/10 om allt går bra och är nu i början på v9! Hade ett ma i december förra året men blev gravid ganska snabbt tittade på den lille v7+5 och då slog hjärtat ändå är man så rädd för missfall och känner efter på symptom hela tiden! Tänker ni nått på detta?
Kram
Någon annan med uppsvälld mage? Är bara i v 8
Är i v 9+2 om jag minns rätt. Vi berätta tidigt för våra föräldrar o syskon. Ej offentligt än..
Jag vill bara gnälla lite. Att vara gravid i snart vecka nio och dessutom också bo i Karlstad är lite av en utmaning ibland. Särskilt när det luktar rostat kaffe och man måste gå ut med hunden på morgonen. Så bedrövligt äckligt!
Haha Jag förstår inte hur något så välsignat gott kan bli så äckligt. Här i stan har vi ju Löfbergs Lila. Tviiiiiiiiiiii!
Tänk bara på om ni gör test så efter en viss v är Hcg halten så hög så att testen inte kan mäta det, och blir på så sätt svagare utan att det är ngt fel på graviditeten. Så testa inte ihjäl er.
6+6 antagligen, men har inte helt koll på när äl var eftersom jag inte hann få nån mens efter blödningen, så det kan diffa nån dag, men nånting borde ju ha synts :/ tre veckor sen +
Tack tjejer <3 <3
Är det någon som ska ha barn med en man som kanske inte är den ultimata?
Min pojkvän är underbar på alla sätt och behandlar mig som en prinsessa men han har inget jobb, och det stressar mig något så otroligt.
Han är inte berättigad a-kassa så han har alltså soc.
Jag känner mig stressad och blir så arg och ledsen för jag vill kunna njuta av denna graviditet som jag kämpat för så länge.
Min pojkvän sa att vi skulle vänta med att bli med barn, men jag kände att åren gick och vi märkte att jag hade svårt att bli med barn(tog oss tre år).
Någon som är i samma sits eller som kan hjälpa mig hur jag ska hantera detta??