Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

Usch nu är där inte mkt energi kvar. Släktkalas för dottern i fredags och idag var det stor festlighet då min make hälsades välkommen till sin nya tjänst. Minglat med typ 150 pers och försökt se trevlig ut mellan kräkningarna. Sen är det jobb hela nästa v... tur det är ul imorgon så känns inte måndagen fullt så jobbig

• Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-29 18:07:12 följande:

Tack alla allt var så fint för min mamma

Beklagar. Hoppas det blev en fin begravning och ett fint slut. . Stor kram
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 11:47:35 följande:

Mitt test visar negativt så fick nog MF när jag blödde för 10dahar sedan:(

Stor kram mina symptom försvann inte helt förrän en v efter jag blött klart. Stor kram
  • Anonym (orolig)
    FamÅsling skrev 2016-03-01 08:34:36 följande:

Anonym(orolig)

Hur gick det på ul igår?

De såg ett hjärta ticka, såg vad som kan vara en hinnsäck av en tvilling, men de vet inte. Såg en liten räcka med starkt hjärtljud så det känns jättebra. Blev inskriven på spec mvc idag och pratade och bokade in fler ultraljud, ska på ett om ca 4 v sen ett till innan rum plus ett 2 v efter rum för att kolla moderkakan osv, förlorade mitt första barn i moderkakavlossning och fick det med mitt andra med värkar så låg inne massa v. Det börja ungefär där i v 23 så de ska försöka kolla mig innan dess.. känns skönt o ha en plan.
  • Anonym (orolig)
    Julia79 skrev 2016-03-01 12:50:34 följande:

Grattis till ett fint UL :)) Vad spännande,Betyder det att du kanske väntar tvillingar? Skönt med uppföljning och en bra plan

Ggr

Ja de misstänker ev en tvilling graviditet men många börjar som två o sen tillbakabildas en. Just nu är vi bara så glada vi fick se ett hjärta slå. Är där två är det bara en bonus
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-02 13:04:26 följande:

Kommer lämna gruppen men kommer försöka med ny bäbis så småningom kram på er alla å lycka till

Lycka till med allt och hoppas ni lyckas direkt igen stooor kram
  • Anonym (orolig)

Här är det kämpigt. Legat inne på sjukhus 4 dagar pga min hyperemesis (kraftigt illamående) fått mellan 3-6 liter dropp per dag och testat en annan illamående medel. Funkar sådär. Nu prövar de att kombinera den med en av de jag tidigare ätit. Normalt sätt så tar bebisen den det behöver men nu har mina reserver börjat ta slut så jag har massa olika vitamin brister och får div olika vitamin sprutor i rumpan. Har fått se igen att hjärtat slår, ett tydligt sen är de osäkra på om det är en nr 2 men den fokuserar de inte på i nuläget... är jättejobbigt..

• Anonym (orolig)
    Ggrahnen skrev 2016-03-05 18:19:37 följande:

Jag är hungrig som helt normalt men har ingen matlust! All mat jag kommer på känns äckligt.. Har ni några förslag på mat man kan lyckas få i sig??

Sallader. Bakad potatis
  • Anonym (orolig)
    8airam8 skrev 2016-03-05 17:03:28 följande:

Hur mår du nu ikväll? Får de någon ordning på ditt illamående? Arma krake :(

Blev utskriven på prov, får behålla små små skedar av yoggi, ät potatismos men det kom upp igen. Som sagt nu ska ja kombinera mina olika tabletter o försöka hitta en lösning
  • Anonym (orolig)
    *Ida* skrev 2016-03-05 22:01:09 följande:

Ja förstår hur du känner. Jag var precis på gränsen att bli inlagd Själv. Men jag slutade äta rena mjölkprodukter då blev det faktiskt mycket bättre. Kräks inte alls lika mycket faktiskt. Nu har jag väldigt tur att jag har min mamma som är här hela min vakna tid och lagar/ ger mig det jag är sugen på. Så fort jag reser på mig o rör mig för mycket mår ja ännu mer illa o i de flesta fall kräks ja.

Hoppas det ger med sig snart. Min barnmorska säger att ju mer illa man mår ju starkare är graviditeten. Vi får hålla tummarna på det.

Vad skönt det blev bättre, ja man får försöka hitta sådant som fungerar o sen äta mini mini portioner...

Är fortf hemma, ska till dr imorgon igen och göra nya prover.
Svar på tråden BF Oktober 2016