-
Jag hade en kompis som hade ett tjejnamn som hon alltid sagt hennes dotter skulle heta, sen så kommer vi o hälsar på och då var det ingen Stina utan en Hedvig Och det var inte ens ett namn som hon hade haft som förslag som andranamn eller nått...AnnaAgaton skrev 2016-02-20 17:32:15 följande:Ja faktiskt:) vi har till både kille o tjej... Fast sen får man se när bäbisen väl kommer för det kanske inte alls känns bra då:)
-
Hur gamla är dia andra barn?Molle90 skrev 2016-02-20 18:33:08 följande:
Hej tänkte hoppa in här. Har bf 10 oktober och väntar 3dje barnet
-
symptomen kan komma o gå utan det betyder mf... tror inte du behöver vara oroligeagle87 skrev 2016-02-20 19:17:07 följande:
Mina bröst ömma jätte mkt innan bim men har typ slutat nu känner knappt ngt. Bim+1. Fick dock detta idag bör ja vara orolig ??
-
GrattisFlorpan10 skrev 2016-02-20 19:38:30 följande:
Plussade förra helgen å enligt mina beräkningar blir det oktober barn!:) första barnet för mig och osäkert om fadern fortfarande är villig å va delaktig...mindre roligt.. Men jag e glad över graviditeten å bevisen:)
Går gärna med i fb gruppen om det finns plats, så kul:)
Du kommer klara det även om du blir ensamstående, jag var ensamstående med min dotter från hon var 3-typ 7,5 år... bodde med hennes papa de 3 första åren,men han var aldrig hemma, brydde sig mindre om dottern, -
Elvinvar fintContan skrev 2016-02-20 23:12:37 följande:
Har också haft Milo som favorit ett tag men vi har nu typ bestämt oss för Elvin! Så himla fint! Men vem vet man kanske får tvillinggrabbar (Elvin & Milo)? :)
Blir det en tjej så blir det troligtvis en Vanja! Men jag har en känsla av att jag väntar en Elvin ~vi får se :)
Vart tog oktoberlistan vägen? ;) Bf 25/10 <3
Just nu har jag ingen som helst känsla av vilket kön det kan bli -
Jag med,, tyvärr så lär väl denna nojja sitta i hela tiden... allt kan ju hända i en graviditet Men man får försöka sysselsätta sig med saker så blir väntan mindre långContan skrev 2016-02-20 23:14:41 följande:
Håller tummarna för er alla och mig själv att det går vägen ~känner mig lite orolig/nojig ibland men hoppas som sagt att det går bra för oss alla
-
Då är det tidig söndag morgon och ny graviditetsvecka för mig. Är idag på 7+0... Känns bra,
-
Jag bor i södra Skåne. Trött är jag med. Kan sova stående, hoppas det snart ger med sig med tröttheten
-
Min mage är jätte svullen. Men har fått tidig mage alla gånger jag passerat v 10... även om jag vet att det inte är bebis som är så stor än... men som sagt jag svullnar suck..MissP skrev 2016-02-21 17:55:41 följande:
Hoppar in här! Plussade bim -1 och är nu enligt app i v 8 (7+2) Mår bra, bara jäkligt trött precis hela tiden. Och så har magen redan börjat puta!! Läste nånstans att den kan svullna i början av hormonerna för att sen gå ner något igen i v12-13 typ. Är det någon som känner igen detta?
-
Neeej vad synd. Stor kramNossreep skrev 2016-02-22 16:24:37 följande:
Hoppet är det sista som lämnar en säger dom, men idag hjälpte det tyvärr inte. Blev ett Mf.