• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Dani84KR

Detta är jag V17 (16+3)
    Jag va överviktig när jag va yngre, 127kg, gick ner till runt 65kg, men inte helt säker hade inte jätte koll, idag vägde jag 67,5kg.

Tycker inte jag har en gravid-mage, tycker bara jag ser ut som jag går upp i vikt vilket är synd vill ha en fin rund gravid-mage.

Men vi är alla olika med olika kroppar så hoppas allt är ok känns så långt till RUL 25maj

• KissMeQuick

Jag är i veckategorin 15 och har gått upp 1 kg sen inskrivningen vecka 8. Men jag promenerar en del och äter lite men ofta. Men det är nog individuellt från person till person det där med viktuppgång .

• KissMeQuick

Jag är i veckategorin 15 och har gått upp 1 kg sen inskrivningen vecka 8. Men jag promenerar en del och äter lite men ofta. Men det är nog individuellt från person till person det där med viktuppgång .

• KissMeQuick

• Alvsten
    EmelieB91 skrev 2016-05-03 13:03:08 följande:

Var på rul igår och fick se en frisk liten flicka <3 Har en son sedan tidigare så det blir kul med en av varje.

Det sparkar på och bökar varje dag vid samma tider, 9-10 på morgonen, 3 på eftermiddagen och 10 på kvällen :) Är idag i vecka 18 (17+3).

Stort grattis till flickan :) <3
  • Alvsten

Ursäkta röran på bilden, vi håller på att flytta :)

Jag måste typ gått upp mest härinne känns det som, +4 kg och är i vecka 15. Mår fortfarande illa och spydde för bara några minuter sen men går uppåt i alla fall. Är stor skillnad på magen från innan graviditeten.

• Lilla Luna

Googlat på barnvagnar. Måste ha en som är smidig att fälla ihop, blir liten och går in på ena sidan i skuffen då jag har hundgrindar och vill kunna få med både vagn och hundar. Så måste den gå bra i olika terränger. Tror jag hittat den som kan passa oss, britax smile 2.

Jag och mamma ska iväg och känna på en idag. Så spännande!

• orzia1
    Lilla Luna skrev 2016-05-04 12:34:24 följande:

Googlat på barnvagnar. Måste ha en som är smidig att fälla ihop, blir liten och går in på ena sidan i skuffen då jag har hundgrindar och vill kunna få med både vagn och hundar. Så måste den gå bra i olika terränger. Tror jag hittat den som kan passa oss, britax smile 2.

Jag och mamma ska iväg och känna på en idag. Så spännande!

Lycka till.. det är en speciell känsla att känna och klämma på vagnar irl.. blir mer verkligt
  • Dani84KR

Så jag tog mig i kragen och använde min doppler för första gången idag
    Hörde hjärtljudet med än gång, Gu så skönt all min oro över att magen inte växt eller att jag inte gått upp i vikt bara släppte <3 nu e jag bara så lycklig och ska njuta av lång helg Hoppas alla mår bra <3

Svar på tråden BF Oktober 2016