• Jennsan81

Beräknad i Oktober! Vi följs åt!

Plussade i morse! Helt galet. Ska egentligen inte ha min mens förens på tisdag! Har inte sagt det till någon ännu, inte till gubben heller då han är borta i helgen! Jag har 3 grabbar sen tidigare, 16, 13, 7. Min sambo har inga egna.

Så spännande!!

• Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
  • olgaisback
    Sötnöten skrev 2016-01-27 20:29:24 följande:

Då skapar jag en så kan de som vill skriva till mig och så vänförfrågar jag (tillfälligt) och kan därefter lägga till. Jag gör den till hemlig så det inte ens går att söka på den. Vad tror ni om det?

Jag vill också vara med :) Linda romero tegelvägg som bakgrund och jag står i profiled shorts och prickig tröja :)
  • olgaisback

Glömde presentera mig :) jag är 25 min man är 30. Vi har en gemensam son som blir 4 i september. Min man har två döttrar sen innan. H blir 10 i februari. Hon bor hos oss på heltid. M blir 8 i maj och hon bor hos sin mamma. Sen kör vi varannan helg :)

Jobbar med att bygga ställningar så jag har väldigt tungt jobb. Vet faktiskt inte hur det fungerar. Är rädd för att få ett missfall. Plus att det är sjukt krävande när man är som en zombie.

Ömma bröstvårtor, extremt trött och lättirriterad. Får sura uppstötningar av kaffe. Och jag som älskar kaffe.

• Sötnöten
    olgaisback skrev 2016-02-02 21:45:14 följande:
    Jag vill också vara med :) Linda romero tegelvägg som bakgrund och jag står i profiled shorts och prickig tröja :)
    Jag har vänförfrågat dig tidigare idag. Du måste godkänna det innan jag kan lägga till dig. *glad gubbe*
  • Månbjörnen

Grattis till er som plussat :) Och grattis till 3+, Emelie! :) Jag är också riktigt sugen på att ta ett (sista!) test för att få se ett 3+, det är ju lite av en milstolpe och det skulle kännas skönt att se att något hänt sedan 1-2 testet. Hmmm, får se om jag plockar upp ett på vägen hem idag :)

• Månbjörnen

Och stort grattis på 25-årsdagen, Emelie! :D Haha, är så besatt av graviditet och tester att jag helt tappat normalt hyfs ;)

• FamÅsling

Hoppar on här också.
    Plussade i fredags :) BF efter sista mens är 8/10 (på våran bröllopsdag)

Jag är som sagt gift, 28 år och har två barn sen innan en son på 7 och en dotter på 4 1/2 år.

• Polkagrisen85

Plussade i förrgår och beräknad 1 okt ... Är nervös hur ja kommer må då jag mådde skit med min dotter för 6 år sedan sen haft problem med ångest ett tag ... Det återstår att se ....

• miss september

Hej allihop!
    Hoppar in här jag med. Plussade förra veckan och BF är 3 oktober enligt gravidappen. Har en dotter på 5 år sedan tidigare.

• Navida

Det är så hemskt, jag är inte lika glad när min graviditet som ni. Plussade för två veckor sedan och kan ärligt säga att jag avskyr att vara gravid! Jag mår illa varje kväll och kan inte sova. Jag bara äter och äter och äter. Fem minuter efter att jag ätit en stor middag så hugger jag in på mer mat. Viktuppgången ökar dag för dag och dessutom så har jag klantat till det och blivit gravid med en kriminell kille, som jag inte ens får tag i. Fuck vilken idiot jag är som försatt mig i en sån här pinsam situation. Nåväl, BF beräknad till 10 oktober.

• EmelieB91
    Månbjörnen skrev 2016-02-03 07:30:55 följande:

Och stort grattis på 25-årsdagen, Emelie! :D Haha, är så besatt av graviditet och tester att jag helt tappat normalt hyfs ;)

Haha tack. Jag förstår helt, hög igenkänning ;)
  • Entjej93

Hej! Jag hänger på här! :)

Plussade för två dagar sedan på nionde försöket. Är idag i v 3 + 4 och om allt går som det ska får vi vårt första barn 16:e oktober!

Grattis till alla plus! :)

• Entjej93
    Navida skrev 2016-02-03 10:30:00 följande:

Det är så hemskt, jag är inte lika glad när min graviditet som ni. Plussade för två veckor sedan och kan ärligt säga att jag avskyr att vara gravid! Jag mår illa varje kväll och kan inte sova. Jag bara äter och äter och äter. Fem minuter efter att jag ätit en stor middag så hugger jag in på mer mat. Viktuppgången ökar dag för dag och dessutom så har jag klantat till det och blivit gravid med en kriminell kille, som jag inte ens får tag i. Fuck vilken idiot jag är som försatt mig i en sån här pinsam situation. Nåväl, BF beräknad till 10 oktober.

Vilken tuff sits. Hoppas du har vänner/familj runt omkring dig som kan stötta. Vet flera som fått barn utan närvarande pappor och de är de bästa, starkaste kvinnorna jag vet! Deras barn hade inte kunnat haft de bättre. Det kommer att bli bra!
  • IdaJ

Jag hänger också gärna på här! Plussade förra veckan, beräknat bf är 5/10. :)

Hoppas att pyret vill stanna!

Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!