• Jennsan81

Beräknad i Oktober! Vi följs åt!

Plussade i morse! Helt galet. Ska egentligen inte ha min mens förens på tisdag! Har inte sagt det till någon ännu, inte till gubben heller då han är borta i helgen! Jag har 3 grabbar sen tidigare, 16, 13, 7. Min sambo har inga egna.

Så spännande!!

• Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
  • Sötnöten

Hallå tjejer! Jag/vi plussade idag. Hoppas det är ok att jag hoppar in här.

Jag är 30 år, min man är 35 (blir 31 och 36 i år), bor i Göteborgstrakten. Det är mitt tredje barn och min mans andra.

Jag har inte börjat känna några symtom än för det är ju så tidigt. ????

Hur mår ni andra?

• Ankissen

Välkommen! Jag har inte jättestarka symptom heller. Mer kissnödig, lite illamående på morgonen och kvällen och så värker det till i brösten ibland. Sen har jag som ilningar i underlivet som kom jättetidigt. Jag kunde inte sitta skönt med benet uppdraget under mig förra veckan. ;) Min tredje unge också!

Sötnöten skrev 2016-01-27 19:40:34 följande:

Hallå tjejer! Jag/vi plussade idag. Hoppas det är ok att jag hoppar in här.

Jag är 30 år, min man är 35 (blir 31 och 36 i år), bor i Göteborgstrakten. Det är mitt tredje barn och min mans andra.

Jag har inte börjat känna några symtom än för det är ju så tidigt. ????

Hur mår ni andra?

• Sötnöten
    Ankissen skrev 2016-01-27 19:48:52 följande:

Välkommen! Jag har inte jättestarka symptom heller. Mer kissnödig, lite illamående på morgonen och kvällen och så värker det till i brösten ibland. Sen har jag som ilningar i underlivet som kom jättetidigt. Jag kunde inte sitta skönt med benet uppdraget under mig förra veckan. ;) Min tredje unge också!

Tack! Jag känner inget alls än. Men det kommer. Hur gamla är dina barn?

Min son är 12 år och min dotter är 11 månader. Vi är så himla glada för ett litet syskon till!
  • Ankissen
    Sötnöten skrev 2016-01-27 19:55:23 följande:

Tack! Jag känner inget alls än. Men det kommer. Hur gamla är dina barn?

Min son är 12 år och min dotter är 11 månader. Vi är så himla glada för ett litet syskon till!

Sonen, Elliot, är tio år och lillasyster Ella är sex. Jag kände att det var dags nu när lilltjejen börjat skolan. Jag var inte färdig med dagislämningarna än. ;)
  • Sötnöten
    Ankissen skrev 2016-01-27 20:16:13 följande:
    Sonen, Elliot, är tio år och lillasyster Ella är sex. Jag kände att det var dags nu när lilltjejen börjat skolan. Jag var inte färdig med dagislämningarna än. ;)
    Haha nej det kommer ikapp en kan jag tänka mig!

Finns det någon FB-grupp än?
  • Ankissen
    Sötnöten skrev 2016-01-27 20:19:19 följande:

Haha nej det kommer ikapp en kan jag tänka mig!

Finns det någon FB-grupp än?

Inte nån fb-grupp än vad jag hört. :)
  • Sötnöten
    Ankissen skrev 2016-01-27 20:21:47 följande:
    Inte nån fb-grupp än vad jag hört. :)
    Då skapar jag en så kan de som vill skriva till mig och så vänförfrågar jag (tillfälligt) och kan därefter lägga till. Jag gör den till hemlig så det inte ens går att söka på den. Vad tror ni om det?
  • Jennsan81
    Sötnöten skrev 2016-01-27 20:29:24 följande:

Då skapar jag en så kan de som vill skriva till mig och så vänförfrågar jag (tillfälligt) och kan därefter lägga till. Jag gör den till hemlig så det inte ens går att söka på den. Vad tror ni om det?

Absolut! Jag vill vara med :)
Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!