• Jennsan81

Beräknad i Oktober! Vi följs åt!

Plussade i morse! Helt galet. Ska egentligen inte ha min mens förens på tisdag! Har inte sagt det till någon ännu, inte till gubben heller då han är borta i helgen! Jag har 3 grabbar sen tidigare, 16, 13, 7. Min sambo har inga egna.

Så spännande!!

• Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
  • Manima
    Mammamiia10 skrev 2016-01-24 16:58:06 följande:

Hej på er igen! Här misstänker jag tidigt missfall tyvärr då mina tester bara blir svagare o svagare, samt en liten brun blödning i eftermiddags, hade ont i bröstvårtorna i fredags o igår men idag är det ingen värk kvar i dom...

Testerna ska ju bli starkare liksom.. Så jag får invänta en ordentlig blödning/mens o sen försöka igen... Önskar er andra lycka till!!

Vad tråkigt att läsa! Skickar kramar till dig! <3
  • Nataliedimovski

Jag plussade i förrgår! Vi är överlyckliga då det är första graviditeten för oss! Dock finns en överhängande oro över missfall såklart. Men vi försöker hoppas på det bästa & tänka att man faktiskt får vara glad - trots att det är tidigt! BF 4/10 enligt appen! Kul att följas åt här! :)

• Tjakalala

God morgen.

Har termin 03/10 med mitt fjerde barn.

Er trøtt hele tiden og ondt i brystene.

• Jennsan81
    Nataliedimovski skrev 2016-01-24 21:13:43 följande:

Jag plussade i förrgår! Vi är överlyckliga då det är första graviditeten för oss! Dock finns en överhängande oro över missfall såklart. Men vi försöker hoppas på det bästa & tänka att man faktiskt får vara glad - trots att det är tidigt! BF 4/10 enligt appen! Kul att följas åt här! :)

Kul!! Grattis. :) Oroar mig för missfall jag med, men försöker njuta och längta lite iallfall! :)
  • Jennsan81
    Tjakalala skrev 2016-01-25 08:08:20 följande:

God morgen.

Har termin 03/10 med mitt fjerde barn.

Er trøtt hele tiden og ondt i brystene.

Väntar nr 4 jag med :) Hoppas på en tjej, då jag har 3 grabbar hemma :)
  • Tjakalala
    Jennsan81 skrev 2016-01-25 12:09:25 följande:

Väntar nr 4 jag med :) Hoppas på en tjej, då jag har 3 grabbar hemma :)

Spennende.

Jeg har 2 jenter og 1 gutt så vi håper jo på en gutt
  • EmelieB91

Hej hej! Plussade igår och är beräknad till 2/10. Plussade i december också men fick sedan missfall i v.6. Är nu alltså gravid igen 3 veckor senare. Oron är en ständig följeslagare för tillfället, speciellt då de rekommenderar att vänta en mens med försöken.

Har en son född -14 och hoppas verkligen att det är vår tur nu att få ett syskon.

• Ankissen
    EmelieB91 skrev 2016-01-25 14:01:38 följande:

Hej hej! Plussade igår och är beräknad till 2/10. Plussade i december också men fick sedan missfall i v.6. Är nu alltså gravid igen 3 veckor senare. Oron är en ständig följeslagare för tillfället, speciellt då de rekommenderar att vänta en mens med försöken.

Har en son född -14 och hoppas verkligen att det är vår tur nu att få ett syskon.

Jag har också missfallsoro. Fick ett missfall i oktober i v. 8. Jag hade också två missfall i rad innan jag fick första barnet. Så sammanlagd statistik hittills för mig: Tre missfall och två barn. Hurra! Ser ju strålande ut... ;)
Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!