• Jennsan81

Beräknad i Oktober! Vi följs åt!

Plussade i morse! Helt galet. Ska egentligen inte ha min mens förens på tisdag! Har inte sagt det till någon ännu, inte till gubben heller då han är borta i helgen! Jag har 3 grabbar sen tidigare, 16, 13, 7. Min sambo har inga egna.

Så spännande!!

• Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
  • Filious

Hej!

Hakar på då jag plussat idag :)

Blir vår fjärde, har 2 ljuva döttrar och en ängel från ett sent avbrytande sen tidigare

Beräknad till 5e okt om allt går vägen

• Jennsan81
    Filious skrev 2016-02-01 21:42:06 följande:

Hej!

Hakar på då jag plussat idag :)

Blir vår fjärde, har 2 ljuva döttrar och en ängel från ett sent avbrytande sen tidigare

Beräknad till 5e okt om allt går vägen

Åå Grattis! :)
  • EmelieB91
    etttvatrefyra skrev 2016-02-01 14:49:57 följande:

Lyckorus! Hjärta

Fick idag v 4+2 se en liten prick , precis på rätt plats i livmodern.

Underbart {#emotions_dlg.flower}

Vad roligt! Grattis :)
  • Caliz
    etttvatrefyra skrev 2016-02-01 14:49:57 följande:

Lyckorus! Hjärta

Fick idag v 4+2 se en liten prick , precis på rätt plats i livmodern.

Underbart {#emotions_dlg.flower}

Grattis
  • EmelieB91

Första delmålet uppnåt och ett 3+ på testet :D Blir även 25 år idag, en bra present alltså :)

• Sweetassugar

Jag hänger också med här; 5+0 idag, bf 3 oktober. Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare. Jag hade ett lättare illamående de första 16 veckorna förra svängen; kräktes en enda gång men klarade inte av speciella lukter/smaker och undvek helst situationer där de skulle finnas., Jag har gasig mage, "rörig" mage och lite lätt yrsel emellanåt.

Grattis till alla er med plus! ??

• Jennsan81
    Sweetassugar skrev 2016-02-02 07:21:13 följande:

Jag hänger också med här; 5+0 idag, bf 3 oktober. Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare. Jag hade ett lättare illamående de första 16 veckorna förra svängen; kräktes en enda gång men klarade inte av speciella lukter/smaker och undvek helst situationer där de skulle finnas., Jag har gasig mage, "rörig" mage och lite lätt yrsel emellanåt.

Grattis till alla er med plus! ??

Grattis!! Välkommen :)
  • Jennsan81
    EmelieB91 skrev 2016-02-02 06:39:08 följande:

Första delmålet uppnåt och ett 3+ på testet :D Blir även 25 år idag, en bra present alltså :)

Dubbelt grattis då!!! Hoppas du får en fin dag!!
  • Sötnöten

Missa inte vår FB-grupp! Pm'a mig namn och utseende på profilbild så lägger jag till er!

• olgaisback

Tror jag plussade igårkväll. Tog ett nytt i morse och där va två streck:) svaaaaaaaga men dom va där. Är isåfall beräknad till den 10 oktober :)

Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!